Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


Mercury F8 s 4T
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
Re: Mercury F8 s 4T
Двутактови двигатели Меркури се произвеждат и предлагат в България, но не може да се купи за любителско ползване. Продават се само на лица занимаващи се със стопански риболов.
Как се оформя това документално незнам.
Личното ми мнение е, че двутактов е добър избор, но ако се купува втора употреба. Разликата в цената спрямо 4Т е много сериозно надолу и трудно се избива от разликата в разхода на гориво. Та ако е за двигател до 20-25 к.с. и аз бих се замислил за 2Т.
Нови обаче, 2Т Меркури не са никак евтини. Цената им е измерима с 4Т та смисъл особен няма.
Иначе 2Т двигатели с инжекцион имат и Евинруд, и Ямаха, и Меркури.
Как се оформя това документално незнам.
Личното ми мнение е, че двутактов е добър избор, но ако се купува втора употреба. Разликата в цената спрямо 4Т е много сериозно надолу и трудно се избива от разликата в разхода на гориво. Та ако е за двигател до 20-25 к.с. и аз бих се замислил за 2Т.
Нови обаче, 2Т Меркури не са никак евтини. Цената им е измерима с 4Т та смисъл особен няма.
Иначе 2Т двигатели с инжекцион имат и Евинруд, и Ямаха, и Меркури.
Разликата между английските ,руските и българските форуми:
в английския форум задаваш въпрос, отговарят
в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо
в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост
в английския форум задаваш въпрос, отговарят
в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо
в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост
-
- ще става разбирач
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря Мар 18, 2009 8:51 am
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Mercury F8 s 4T
И Тохацу.Шморхи написа:...
Иначе 2Т двигатели с инжекцион имат и Евинруд, и Ямаха, и Меркури.
Нашите реформи са като да ви заменят якето за тениска и да ви кажат: честито ви палто!
Re: Mercury F8 s 4T
Ами аз имах сблъсък това лято с Верадо 300к.с което гореше 2 пъти повече от 250 ЕФИ и вървеше с 10 възела по бавно, лично аз в предвид наблюденията ми изобщо не харесвам 4тактовите...
Доколкото продажбата на 2тактови, Пламен от Бургас си ги продава без проблем, онзи ден ходихме с приятел, поръча си 3.3 - 900$
Доколкото продажбата на 2тактови, Пламен от Бургас си ги продава без проблем, онзи ден ходихме с приятел, поръча си 3.3 - 900$
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Mercury F8 s 4T
Сигурно имаш предвид 250 Optimax, а не ЕФИ? На една и съща лодка ли ги пробвахте?BustaZz написа:Ами аз имах сблъсък това лято с Верадо 300к.с което гореше 2 пъти повече от 250 ЕФИ и вървеше с 10 възела по бавно...
За разхода на гориво Евинруд например твърдят, че техните 2Т са по-икономични от 4Т на Ямаха и Меркури... Но не съм тествал и не мога да кажа...
Re: Mercury F8 s 4T
Моето мнение се препокрива напълно с това на колегата Шморхи.Това лято и аз си купих лодка с ал.дъно 3.30 и мотор 8 коня и след 5-6 влизания го продадох и си взех 15 коня , при първото по сериозно разваляне на времето когато вълните взеха да се движат по бързо от нас много бързо разбрах за какво са ми говорили по опитните колеги.Ако още не си го купил по добре го послушай.Поздрави.Шморхи написа:И аз мисля, че двигателят е малък за тази лодка. По-добре 9.9 к.с. Разликата е 500 лева, но две к.с. са 25% повече мощност, а теглото е едно и също. Най-добре е 15 к.с. но цената вече скача доста, както и килограмите.
Имам, по-скоро имах надуваема лодка 360 и говоря от личен опит. Аз я карах с 13.5 к.с. който е същият като 15 к.с.
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Mercury F8 s 4T
ако ще се ползва основно на морето, по-добре е лодката да е 380-390см - по-висок борд, по-малко пръска... а разликата в цената е минимална в сравнение с 320-330см... Или ако ще е 330 поне да е РИБ!
Разликата между F8 и F9.9 не е много осезаема при средните обороти - ако с 8-цата не може да излезе на глисаж, най-вероятно и с 9.9 няма да стане... Просто моторът ще бучи и няма да може да се изфорсира докрай...
Разликата между F8 и F9.9 не е много осезаема при средните обороти - ако с 8-цата не може да излезе на глисаж, най-вероятно и с 9.9 няма да стане... Просто моторът ще бучи и няма да може да се изфорсира докрай...
Re: Mercury F8 s 4T
Написал съм EFI значи е EFI не Optimax, разбира се че на едно коритоТедо написа:Сигурно имаш предвид 250 Optimax, а не ЕФИ? На една и съща лодка ли ги пробвахте?BustaZz написа:Ами аз имах сблъсък това лято с Верадо 300к.с което гореше 2 пъти повече от 250 ЕФИ и вървеше с 10 възела по бавно...
За разхода на гориво Евинруд например твърдят, че техните 2Т са по-икономични от 4Т на Ямаха и Меркури... Но не съм тествал и не мога да кажа...

Re: Mercury F8 s 4T
Разводнихте ми темата малко но не се сърдя то е за добро. Е все още не съм качил снимки но и в морето не съм влизал още нямам разработка на мотора,до седмица се надявам да даде време и да пусна и аз снимки като морски капитан.Имам много въпроси относно лодката си в морето но нека първо ви я снимам и после с въпросите.
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Mercury F8 s 4T
На Евинрудите с директно впръскване може да се програмира с какво масло да работят (с каква марка и модел масло)...BustaZz написа: ... Евинруда тва е върха на 2тактовата технология спор няма... но доколкото знам маслото е доста скъпо за etec но пък се зазимяват и отзимяват автоматично