Mercury F8 s 4T

Допълнителна екипировка, която ще направиви къмпингуването ви по-лесно и удобно.

Модератори: emo vasilev, Ачо ♣

Аватар
Шморхи
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 742
Регистриран на: Пон Сеп 28, 2009 5:08 pm
Местоположение: Бургас

Re: Mercury F8 s 4T

Мнение от Шморхи »

Двутактови двигатели Меркури се произвеждат и предлагат в България, но не може да се купи за любителско ползване. Продават се само на лица занимаващи се със стопански риболов.
Как се оформя това документално незнам.
Личното ми мнение е, че двутактов е добър избор, но ако се купува втора употреба. Разликата в цената спрямо 4Т е много сериозно надолу и трудно се избива от разликата в разхода на гориво. Та ако е за двигател до 20-25 к.с. и аз бих се замислил за 2Т.
Нови обаче, 2Т Меркури не са никак евтини. Цената им е измерима с 4Т та смисъл особен няма.
Иначе 2Т двигатели с инжекцион имат и Евинруд, и Ямаха, и Меркури.
Разликата между английските ,руските и българските форуми:
в английския форум задаваш въпрос, отговарят
в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо
в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост
promarine
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 367
Регистриран на: Сря Мар 18, 2009 8:51 am
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Mercury F8 s 4T

Мнение от promarine »

Шморхи написа:...
Иначе 2Т двигатели с инжекцион имат и Евинруд, и Ямаха, и Меркури.
И Тохацу.
Нашите реформи са като да ви заменят якето за тениска и да ви кажат: честито ви палто!
BustaZz
новобранец
новобранец
Мнения: 33
Регистриран на: Нед Фев 13, 2011 4:50 pm

Re: Mercury F8 s 4T

Мнение от BustaZz »

Ами аз имах сблъсък това лято с Верадо 300к.с което гореше 2 пъти повече от 250 ЕФИ и вървеше с 10 възела по бавно, лично аз в предвид наблюденията ми изобщо не харесвам 4тактовите...
Доколкото продажбата на 2тактови, Пламен от Бургас си ги продава без проблем, онзи ден ходихме с приятел, поръча си 3.3 - 900$
Аватар
Тедо
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 2178
Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Mercury F8 s 4T

Мнение от Тедо »

BustaZz написа:Ами аз имах сблъсък това лято с Верадо 300к.с което гореше 2 пъти повече от 250 ЕФИ и вървеше с 10 възела по бавно...
Сигурно имаш предвид 250 Optimax, а не ЕФИ? На една и съща лодка ли ги пробвахте?

За разхода на гориво Евинруд например твърдят, че техните 2Т са по-икономични от 4Т на Ямаха и Меркури... Но не съм тествал и не мога да кажа...
Аватар
ssg
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 142
Регистриран на: Чет Дек 11, 2008 10:04 am
Местоположение: ВАРНА

Re: Mercury F8 s 4T

Мнение от ssg »

Шморхи написа:И аз мисля, че двигателят е малък за тази лодка. По-добре 9.9 к.с. Разликата е 500 лева, но две к.с. са 25% повече мощност, а теглото е едно и също. Най-добре е 15 к.с. но цената вече скача доста, както и килограмите.
Имам, по-скоро имах надуваема лодка 360 и говоря от личен опит. Аз я карах с 13.5 к.с. който е същият като 15 к.с.
Моето мнение се препокрива напълно с това на колегата Шморхи.Това лято и аз си купих лодка с ал.дъно 3.30 и мотор 8 коня и след 5-6 влизания го продадох и си взех 15 коня , при първото по сериозно разваляне на времето когато вълните взеха да се движат по бързо от нас много бързо разбрах за какво са ми говорили по опитните колеги.Ако още не си го купил по добре го послушай.Поздрави.
Аватар
Тедо
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 2178
Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Mercury F8 s 4T

Мнение от Тедо »

ако ще се ползва основно на морето, по-добре е лодката да е 380-390см - по-висок борд, по-малко пръска... а разликата в цената е минимална в сравнение с 320-330см... Или ако ще е 330 поне да е РИБ!

Разликата между F8 и F9.9 не е много осезаема при средните обороти - ако с 8-цата не може да излезе на глисаж, най-вероятно и с 9.9 няма да стане... Просто моторът ще бучи и няма да може да се изфорсира докрай...
BustaZz
новобранец
новобранец
Мнения: 33
Регистриран на: Нед Фев 13, 2011 4:50 pm

Re: Mercury F8 s 4T

Мнение от BustaZz »

Тедо написа:
BustaZz написа:Ами аз имах сблъсък това лято с Верадо 300к.с което гореше 2 пъти повече от 250 ЕФИ и вървеше с 10 възела по бавно...
Сигурно имаш предвид 250 Optimax, а не ЕФИ? На една и съща лодка ли ги пробвахте?

За разхода на гориво Евинруд например твърдят, че техните 2Т са по-икономични от 4Т на Ямаха и Меркури... Но не съм тествал и не мога да кажа...
Написал съм EFI значи е EFI не Optimax, разбира се че на едно корито :) Доколкото за Евинруда тва е върха на 2тактовата технология спор няма... но доколкото знам маслото е доста скъпо за etec но пък се зазимяват и отзимяват автоматично
bobiklima
новобранец
новобранец
Мнения: 59
Регистриран на: Сря Сеп 21, 2011 10:31 am
Местоположение: гр.Бургас

Re: Mercury F8 s 4T

Мнение от bobiklima »

Разводнихте ми темата малко но не се сърдя то е за добро. Е все още не съм качил снимки но и в морето не съм влизал още нямам разработка на мотора,до седмица се надявам да даде време и да пусна и аз снимки като морски капитан.Имам много въпроси относно лодката си в морето но нека първо ви я снимам и после с въпросите.
Аватар
Тедо
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 2178
Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Mercury F8 s 4T

Мнение от Тедо »

BustaZz написа: ... Евинруда тва е върха на 2тактовата технология спор няма... но доколкото знам маслото е доста скъпо за etec но пък се зазимяват и отзимяват автоматично
На Евинрудите с директно впръскване може да се програмира с какво масло да работят (с каква марка и модел масло)...
Публикувай отговор

Обратно към “Екипировка”