Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


ниско бюджетен джип
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
- GODzillata
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 16393
- Регистриран на: Сря Сеп 13, 2006 11:12 am
- Местоположение: Outta space
Re: ниско бюджетен джип
Само да вметна, че Daihatsu е дъщерна на Toyotamishkata_mp написа: Мисля че витарата е идеална за двама с багаж.
Ферозата също е добре като обем.
Скоро ще реша кое точно


На риба - като на война! Fish'n'chicks!
Кеч & Рилийс...в тиганааа-аха-ха-хаааа...

Кеч & Рилийс...в тиганааа-аха-ха-хаааа...

- трапера
- сериозен играч
- Мнения: 1471
- Регистриран на: Пон Апр 09, 2007 10:27 am
- Местоположение: Свилен Славов (Мюнхен-Русе)
Re: ниско бюджетен джип
Аз нали написах-за сам риболовец
Успех Мишка,има още време за Коледни подаръци!

Успех Мишка,има още време за Коледни подаръци!
лягам си star
събуждам се super star
събуждам се super star
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон Юли 18, 2011 1:15 pm
- Местоположение: Кубрат
Re: ниско бюджетен джип
Това не го знаех, ще ги огледам пак по сериозноGODzillata написа:Само да вметна, че Daihatsu е дъщерна на Toyotamishkata_mp написа: Мисля че витарата е идеална за двама с багаж.
Ферозата също е добре като обем.
Скоро ще реша кое точно![]()
- Don4o_62
- учете се от него
- Мнения: 5619
- Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 3:04 pm
- Местоположение: гр.Асеновград
Re: ниско бюджетен джип
Аз се каня за едно Дайхацу Териос бензин,ама няма кой да каже някоя приказка, че ги няма много при нас,та някой тук ако има преки наблюдения да сподели
Главната причина за стреса.... Ежедневният контакт с Идиоти 

Re: ниско бюджетен джип
Колега не знам колко разбираш от коли но , фронтерата е исузо родео , още и хонда паспорт , аз фронтера имах преди 12 г и по калпав "джип" не съм имал . цените са пожар . Отдавна приключих с европейските измислици , целия семеен автопарк сега ни е японски , Като хонда сивик купе 98 г я скъсах по язовирите и я карам от 12 г сега брат ми си ходи по лекции с нея , че е на метан от около 100 000 км . Сега съм със субару легаси вдигнато и следващото ще ми е оутбек .Д-р Флекс написа:Антонов, Опел Фронтерата е Нисан Терано! Тоест, пак японски джип...![]()
Между Ферозата и Витарата, при равни други условия, избери Витарата, колега. Имал съм и двете през годините, карал съм ги яко офроуд, знам, какво говоря.
на повечето рибари ни трябва кола дето да ни закара с много багаж , най често по 100-200 км асфалт и има няма 10 км черен път , а ферозата и витарат нямат багажник
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: ниско бюджетен джип
Да дам и аз моето скромно мнение.
Не разбрах точно, колегата единствено за риболов ли ще използва колата или ще има и други ангажименти с нея ?
Имам опит с доста високо проходими машини, ще се опитам да дам основните им плюсове и минуси /не искам да влизам в спорове, това е опита от експлоатацията им/
1. УАЗ
1.1. УАЗ ФУРГОН
+ ниска цена, огромен товарен обем, много добра проходимост извън пътя;
+ с едно добре настроено газово разхода е много поносим /на пътя около 12~14 л. Извън пътя зависи от терена;
+ ниска цена на частите, ремонтопригодност, всичко е механично – с чук, тел и пирон всичко се поправя;
+ ако не гръмне или блокира двигателя, ще те прибере от всякъде / карал съм около 5 км. След като буталото на 3 цилиндър излезе през блока да ми каже „здравей”, е след това смяна на двигател ........../
- иска си „специални умения за каране” – уазоводителите са специална порода
- троши се, все нещо се случва да не работи
- парно 0, интериор и удобство 0, не бива да се издевателства с мах скорост, най добре си пее на 70~80 км.
1.2. УАЗ ДЖИП или на руски КОЗЛИК
Всичко казано по – горе с изключение на по малкия товарен обем и малко повече подскача, но за сметка на това е още по проходим;
2. М ПАДЖЕРО
+ много стабилен и солиден; пълни глупости че са трошали, все пак това е машината която печелеше Париж – Дакар
+ доста място за багаж, даже и в късата база
+ много добра проходимост, но трябва да се отчита, че е тежък джип
+ сравнително ниска цена – при по - старите моделите задължително да се гледа рездатката, че там има една верига ........
+ стабилни дизелови двигатели с добър въртящ момент; системата „супер селект” е много добра; разход по асфалт без много скачане на педала съм го свалял до 11л.
+ става и за цивилен автомобил, много добро качество на изработка
- значително по скъпа поддръжка, иска си хубавите масла и течности;
- дизелите имат склонност от претопляне
- нещо ако се чупи не става с тел и пирони
- цените на частите .......
- тежък е, в някой случаи свързани със задкормилното устройство води до добро окопаване;
- трудно се намират вече читави екземпляри от по старите генерации
3. ОПЕЛ ФРОНТЕРА /малко съм карал, повече по наблюдения от приятел/
+ ниска цена;
+ бензиновия 2л е вечен;
+ до голяма степен системите са механични;
+ задължително газифициране иначе разхода е доста солен;
- не е много проходим извън пътя
- в късата база няма почти никакво място
- и той като УАЗ, все нещо се троши и кофтито е, че трудно става „с тел и пирони”
- лошо качество на изработка, частите не са евтини и за сметка на това често са некачествени
- приятеля ми често имаше проблеми с карета на полуоските;
4. СУЗУКИ ВИТАРА
+ отлична цена;
+ много проходим – мога да го сравнявам единствено с уаза и нивата;
+ стабилни бензинови мотори;
+ позволява доста издевателства от страна на шофьора;
+ не се чупи как да е, е ако не се бухнеш в двуметрова яма и не скъсаш полуоска;
- дървена работа
- ръждата го гризка като солета
- малко място, малко багаж
- дава проблеми с инсталацията;
това са моите впечатления.
Ако трябва да обобщя, за мен много добро бюджетно решение е УАЗ фургон, бих го дал да го стегнат добре, слагам му едно газово и ще знам, че следващите няколко години няма да имам никакви ядове.
С УАЗ не ти трябват палатки, той си е като кемпер. Ако му сложиш и един багажник отгоре, може и цялата къща да събереш.
Още веднъж казвам, не искам да споря, просто това са ми личните наблюдения.
Не разбрах точно, колегата единствено за риболов ли ще използва колата или ще има и други ангажименти с нея ?
Имам опит с доста високо проходими машини, ще се опитам да дам основните им плюсове и минуси /не искам да влизам в спорове, това е опита от експлоатацията им/
1. УАЗ
1.1. УАЗ ФУРГОН
+ ниска цена, огромен товарен обем, много добра проходимост извън пътя;
+ с едно добре настроено газово разхода е много поносим /на пътя около 12~14 л. Извън пътя зависи от терена;
+ ниска цена на частите, ремонтопригодност, всичко е механично – с чук, тел и пирон всичко се поправя;
+ ако не гръмне или блокира двигателя, ще те прибере от всякъде / карал съм около 5 км. След като буталото на 3 цилиндър излезе през блока да ми каже „здравей”, е след това смяна на двигател ........../
- иска си „специални умения за каране” – уазоводителите са специална порода
- троши се, все нещо се случва да не работи
- парно 0, интериор и удобство 0, не бива да се издевателства с мах скорост, най добре си пее на 70~80 км.
1.2. УАЗ ДЖИП или на руски КОЗЛИК
Всичко казано по – горе с изключение на по малкия товарен обем и малко повече подскача, но за сметка на това е още по проходим;
2. М ПАДЖЕРО
+ много стабилен и солиден; пълни глупости че са трошали, все пак това е машината която печелеше Париж – Дакар
+ доста място за багаж, даже и в късата база
+ много добра проходимост, но трябва да се отчита, че е тежък джип
+ сравнително ниска цена – при по - старите моделите задължително да се гледа рездатката, че там има една верига ........
+ стабилни дизелови двигатели с добър въртящ момент; системата „супер селект” е много добра; разход по асфалт без много скачане на педала съм го свалял до 11л.
+ става и за цивилен автомобил, много добро качество на изработка
- значително по скъпа поддръжка, иска си хубавите масла и течности;
- дизелите имат склонност от претопляне
- нещо ако се чупи не става с тел и пирони
- цените на частите .......
- тежък е, в някой случаи свързани със задкормилното устройство води до добро окопаване;
- трудно се намират вече читави екземпляри от по старите генерации
3. ОПЕЛ ФРОНТЕРА /малко съм карал, повече по наблюдения от приятел/
+ ниска цена;
+ бензиновия 2л е вечен;
+ до голяма степен системите са механични;
+ задължително газифициране иначе разхода е доста солен;
- не е много проходим извън пътя
- в късата база няма почти никакво място
- и той като УАЗ, все нещо се троши и кофтито е, че трудно става „с тел и пирони”
- лошо качество на изработка, частите не са евтини и за сметка на това често са некачествени
- приятеля ми често имаше проблеми с карета на полуоските;
4. СУЗУКИ ВИТАРА
+ отлична цена;
+ много проходим – мога да го сравнявам единствено с уаза и нивата;
+ стабилни бензинови мотори;
+ позволява доста издевателства от страна на шофьора;
+ не се чупи как да е, е ако не се бухнеш в двуметрова яма и не скъсаш полуоска;
- дървена работа
- ръждата го гризка като солета
- малко място, малко багаж
- дава проблеми с инсталацията;
това са моите впечатления.
Ако трябва да обобщя, за мен много добро бюджетно решение е УАЗ фургон, бих го дал да го стегнат добре, слагам му едно газово и ще знам, че следващите няколко години няма да имам никакви ядове.
С УАЗ не ти трябват палатки, той си е като кемпер. Ако му сложиш и един багажник отгоре, може и цялата къща да събереш.
Още веднъж казвам, не искам да споря, просто това са ми личните наблюдения.
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон Юли 18, 2011 1:15 pm
- Местоположение: Кубрат
Re: ниско бюджетен джип
buh написа:Да дам и аз моето скромно мнение.
Не разбрах точно, колегата единствено за риболов ли ще използва колата или ще има и други ангажименти с нея ?
Имам опит с доста високо проходими машини, ще се опитам да дам основните им плюсове и минуси /не искам да влизам в спорове, това е опита от експлоатацията им/
1. УАЗ
1.1. УАЗ ФУРГОН
+ ниска цена, огромен товарен обем, много добра проходимост извън пътя;
+ с едно добре настроено газово разхода е много поносим /на пътя около 12~14 л. Извън пътя зависи от терена;
+ ниска цена на частите, ремонтопригодност, всичко е механично – с чук, тел и пирон всичко се поправя;
+ ако не гръмне или блокира двигателя, ще те прибере от всякъде / карал съм около 5 км. След като буталото на 3 цилиндър излезе през блока да ми каже „здравей”, е след това смяна на двигател ........../
- иска си „специални умения за каране” – уазоводителите са специална порода
- троши се, все нещо се случва да не работи
- парно 0, интериор и удобство 0, не бива да се издевателства с мах скорост, най добре си пее на 70~80 км.
1.2. УАЗ ДЖИП или на руски КОЗЛИК
Всичко казано по – горе с изключение на по малкия товарен обем и малко повече подскача, но за сметка на това е още по проходим;
2. М ПАДЖЕРО
+ много стабилен и солиден; пълни глупости че са трошали, все пак това е машината която печелеше Париж – Дакар
+ доста място за багаж, даже и в късата база
+ много добра проходимост, но трябва да се отчита, че е тежък джип
+ сравнително ниска цена – при по - старите моделите задължително да се гледа рездатката, че там има една верига ........
+ стабилни дизелови двигатели с добър въртящ момент; системата „супер селект” е много добра; разход по асфалт без много скачане на педала съм го свалял до 11л.
+ става и за цивилен автомобил, много добро качество на изработка
- значително по скъпа поддръжка, иска си хубавите масла и течности;
- дизелите имат склонност от претопляне
- нещо ако се чупи не става с тел и пирони
- цените на частите .......
- тежък е, в някой случаи свързани със задкормилното устройство води до добро окопаване;
- трудно се намират вече читави екземпляри от по старите генерации
3. ОПЕЛ ФРОНТЕРА /малко съм карал, повече по наблюдения от приятел/
+ ниска цена;
+ бензиновия 2л е вечен;
+ до голяма степен системите са механични;
+ задължително газифициране иначе разхода е доста солен;
- не е много проходим извън пътя
- в късата база няма почти никакво място
- и той като УАЗ, все нещо се троши и кофтито е, че трудно става „с тел и пирони”
- лошо качество на изработка, частите не са евтини и за сметка на това често са некачествени
- приятеля ми често имаше проблеми с карета на полуоските;
4. СУЗУКИ ВИТАРА
+ отлична цена;
+ много проходим – мога да го сравнявам единствено с уаза и нивата;
+ стабилни бензинови мотори;
+ позволява доста издевателства от страна на шофьора;
+ не се чупи как да е, е ако не се бухнеш в двуметрова яма и не скъсаш полуоска;
- дървена работа
- ръждата го гризка като солета
- малко място, малко багаж
- дава проблеми с инсталацията;
това са моите впечатления.
Ако трябва да обобщя, за мен много добро бюджетно решение е УАЗ фургон, бих го дал да го стегнат добре, слагам му едно газово и ще знам, че следващите няколко години няма да имам никакви ядове.
С УАЗ не ти трябват палатки, той си е като кемпер. Ако му сложиш и един багажник отгоре, може и цялата къща да събереш.
Още веднъж казвам, не искам да споря, просто това са ми личните наблюдения.
Благодаря колега за изчерпателната информация. УАЗ имам бордови и мога с него да мина навсякъде, но идеята ми е да го карам не само за риболов ами може би и ежедневно в малкия ни град. Струва ми се Витарата за сега е оптималния вариант, пък може да е дълга база заради обема за багаж

Re: ниско бюджетен джип
Покарай витара . Но се качи и на някое субару форестер
Re: ниско бюджетен джип
Да, щом ще го ползваш и цивилно, Витарата е правилния избор.
-
- сериозен играч
- Мнения: 1238
- Регистриран на: Нед Яну 04, 2009 7:36 pm
- Местоположение: София
Re: ниско бюджетен джип
Карам Японски джип от 5 години навъртял съм му 160000 км и мога да ти кажа че по надеждни от тях няма, колкото до поддръжката нещо пак си се объркал цените са съвсем нормални, за цялото време съм сменил само съединител,защото дърпах и го запалих, цената му пълен комплект 300лвvantonov написа:Като човек, който освен с риболов се занимава и с коли НЕ ти препоръчвам японски автомобили
Точно така и качеството е като на Toyota, Daihatsu като надеждност и проходимост е един от най добрите в своя клас,също е може би и с най нисък разход на гориво,много здрава машина ако ти харесва не се чуди,достатъчно информация може да намериш в офроуд форума.GODzillata написа:Само да вметна, че Daihatsu е дъщерна на Toyotamishkata_mp написа: Мисля че витарата е идеална за двама с багаж.
Ферозата също е добре като обем.
Скоро ще реша кое точно![]()
Успех!

Re: ниско бюджетен джип
+1 само че форестър в категория ниско бюджетен ще е пълен дръгелDimy написа:Покарай витара . Но се качи и на някое субару форестер
написа:Обърни си шапката с козирката назад. Шарана си мисли, че си тръгваш и започва да кълве.
Re: ниско бюджетен джип
Ми има форита за по около 3 бона . Лошото на субару е , че винаги трябва да си с 4 еднакви гуми! Мойто легаси 97г го взех за 3 с газ смених 2 лагера в последствие и накладки на ръчната + кабели за малко под 500лв . Мисля да мина след зимата на оутбак н6 за да влача каравана ! 

Re: ниско бюджетен джип
Вземи една Лада нива,газова уредба ем ше харчи малко и няма закъсване и ще си изкара едни стикери на ИАРА
слага ги преди да идe на риба, ем празно място щот сичко живо ше бяга 


-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон Юли 18, 2011 1:15 pm
- Местоположение: Кубрат
Re: ниско бюджетен джип
Лада няма да бъде в никакъв случай, но съм се насочил сериозно към Ферозата.Fishh написа:Вземи една Лада нива,газова уредба ем ше харчи малко и няма закъсване и ще си изкара едни стикери на ИАРАслага ги преди да идe на риба, ем празно място щот сичко живо ше бяга
Re: ниско бюджетен джип
Колега , най -важното покарай , едно е да го гледаш друго е да видиш как вози и как седи на пътя , покарай повече , че от 2-3 км преценката се замъглява от адреналина !!!