ниско бюджетен джип

Допълнителна екипировка, която ще направиви къмпингуването ви по-лесно и удобно.

Модератори: emo vasilev, Ачо ♣

Публикувай отговор
Аватар
GODzillata
и господ не е толокова добър
и господ не е толокова добър
Мнения: 16393
Регистриран на: Сря Сеп 13, 2006 11:12 am
Местоположение: Outta space

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от GODzillata »

mishkata_mp написа: Мисля че витарата е идеална за двама с багаж.
Ферозата също е добре като обем.
Скоро ще реша кое точно
Само да вметна, че Daihatsu е дъщерна на Toyota :!: :idea:
На риба - като на война! Fish'n'chicks! :mrgreen:
Кеч & Рилийс...в тиганааа-аха-ха-хаааа...Изображение
Аватар
трапера
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 1471
Регистриран на: Пон Апр 09, 2007 10:27 am
Местоположение: Свилен Славов (Мюнхен-Русе)

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от трапера »

Аз нали написах-за сам риболовец :D
Успех Мишка,има още време за Коледни подаръци!
лягам си star
събуждам се super star


Alt ist man erst...wenn die Kerzen mehr kosten als die Geburtstagstorte!
mishkata_mp
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 210
Регистриран на: Пон Юли 18, 2011 1:15 pm
Местоположение: Кубрат

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от mishkata_mp »

GODzillata написа:
mishkata_mp написа: Мисля че витарата е идеална за двама с багаж.
Ферозата също е добре като обем.
Скоро ще реша кое точно
Само да вметна, че Daihatsu е дъщерна на Toyota :!: :idea:
Това не го знаех, ще ги огледам пак по сериозно
Аватар
Don4o_62
учете се от него
учете се от него
Мнения: 5619
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 3:04 pm
Местоположение: гр.Асеновград

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от Don4o_62 »

Аз се каня за едно Дайхацу Териос бензин,ама няма кой да каже някоя приказка, че ги няма много при нас,та някой тук ако има преки наблюдения да сподели
Главната причина за стреса.... Ежедневният контакт с Идиоти :mrgreen:
Dimy
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 1036
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 1:29 pm
Местоположение: Samokov

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от Dimy »

Д-р Флекс написа:Антонов, Опел Фронтерата е Нисан Терано! Тоест, пак японски джип... :idea:


Между Ферозата и Витарата, при равни други условия, избери Витарата, колега. Имал съм и двете през годините, карал съм ги яко офроуд, знам, какво говоря.
Колега не знам колко разбираш от коли но , фронтерата е исузо родео , още и хонда паспорт , аз фронтера имах преди 12 г и по калпав "джип" не съм имал . цените са пожар . Отдавна приключих с европейските измислици , целия семеен автопарк сега ни е японски , Като хонда сивик купе 98 г я скъсах по язовирите и я карам от 12 г сега брат ми си ходи по лекции с нея , че е на метан от около 100 000 км . Сега съм със субару легаси вдигнато и следващото ще ми е оутбек .

на повечето рибари ни трябва кола дето да ни закара с много багаж , най често по 100-200 км асфалт и има няма 10 км черен път , а ферозата и витарат нямат багажник
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
buh
новобранец
новобранец
Мнения: 39
Регистриран на: Чет Авг 20, 2009 10:13 am
Местоположение: Варна

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от buh »

Да дам и аз моето скромно мнение.

Не разбрах точно, колегата единствено за риболов ли ще използва колата или ще има и други ангажименти с нея ?
Имам опит с доста високо проходими машини, ще се опитам да дам основните им плюсове и минуси /не искам да влизам в спорове, това е опита от експлоатацията им/

1. УАЗ
1.1. УАЗ ФУРГОН
+ ниска цена, огромен товарен обем, много добра проходимост извън пътя;
+ с едно добре настроено газово разхода е много поносим /на пътя около 12~14 л. Извън пътя зависи от терена;
+ ниска цена на частите, ремонтопригодност, всичко е механично – с чук, тел и пирон всичко се поправя;
+ ако не гръмне или блокира двигателя, ще те прибере от всякъде / карал съм около 5 км. След като буталото на 3 цилиндър излезе през блока да ми каже „здравей”, е след това смяна на двигател ........../
- иска си „специални умения за каране” – уазоводителите са специална порода
- троши се, все нещо се случва да не работи
- парно 0, интериор и удобство 0, не бива да се издевателства с мах скорост, най добре си пее на 70~80 км.

1.2. УАЗ ДЖИП или на руски КОЗЛИК
Всичко казано по – горе с изключение на по малкия товарен обем и малко повече подскача, но за сметка на това е още по проходим;

2. М ПАДЖЕРО
+ много стабилен и солиден; пълни глупости че са трошали, все пак това е машината която печелеше Париж – Дакар
+ доста място за багаж, даже и в късата база
+ много добра проходимост, но трябва да се отчита, че е тежък джип
+ сравнително ниска цена – при по - старите моделите задължително да се гледа рездатката, че там има една верига ........
+ стабилни дизелови двигатели с добър въртящ момент; системата „супер селект” е много добра; разход по асфалт без много скачане на педала съм го свалял до 11л.
+ става и за цивилен автомобил, много добро качество на изработка
- значително по скъпа поддръжка, иска си хубавите масла и течности;
- дизелите имат склонност от претопляне
- нещо ако се чупи не става с тел и пирони
- цените на частите .......
- тежък е, в някой случаи свързани със задкормилното устройство води до добро окопаване;
- трудно се намират вече читави екземпляри от по старите генерации

3. ОПЕЛ ФРОНТЕРА /малко съм карал, повече по наблюдения от приятел/
+ ниска цена;
+ бензиновия 2л е вечен;
+ до голяма степен системите са механични;
+ задължително газифициране иначе разхода е доста солен;
- не е много проходим извън пътя
- в късата база няма почти никакво място
- и той като УАЗ, все нещо се троши и кофтито е, че трудно става „с тел и пирони”
- лошо качество на изработка, частите не са евтини и за сметка на това често са некачествени
- приятеля ми често имаше проблеми с карета на полуоските;

4. СУЗУКИ ВИТАРА
+ отлична цена;
+ много проходим – мога да го сравнявам единствено с уаза и нивата;
+ стабилни бензинови мотори;
+ позволява доста издевателства от страна на шофьора;
+ не се чупи как да е, е ако не се бухнеш в двуметрова яма и не скъсаш полуоска;
- дървена работа
- ръждата го гризка като солета
- малко място, малко багаж
- дава проблеми с инсталацията;

това са моите впечатления.

Ако трябва да обобщя, за мен много добро бюджетно решение е УАЗ фургон, бих го дал да го стегнат добре, слагам му едно газово и ще знам, че следващите няколко години няма да имам никакви ядове.
С УАЗ не ти трябват палатки, той си е като кемпер. Ако му сложиш и един багажник отгоре, може и цялата къща да събереш.

Още веднъж казвам, не искам да споря, просто това са ми личните наблюдения.
mishkata_mp
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 210
Регистриран на: Пон Юли 18, 2011 1:15 pm
Местоположение: Кубрат

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от mishkata_mp »

buh написа:Да дам и аз моето скромно мнение.

Не разбрах точно, колегата единствено за риболов ли ще използва колата или ще има и други ангажименти с нея ?
Имам опит с доста високо проходими машини, ще се опитам да дам основните им плюсове и минуси /не искам да влизам в спорове, това е опита от експлоатацията им/

1. УАЗ
1.1. УАЗ ФУРГОН
+ ниска цена, огромен товарен обем, много добра проходимост извън пътя;
+ с едно добре настроено газово разхода е много поносим /на пътя около 12~14 л. Извън пътя зависи от терена;
+ ниска цена на частите, ремонтопригодност, всичко е механично – с чук, тел и пирон всичко се поправя;
+ ако не гръмне или блокира двигателя, ще те прибере от всякъде / карал съм около 5 км. След като буталото на 3 цилиндър излезе през блока да ми каже „здравей”, е след това смяна на двигател ........../
- иска си „специални умения за каране” – уазоводителите са специална порода
- троши се, все нещо се случва да не работи
- парно 0, интериор и удобство 0, не бива да се издевателства с мах скорост, най добре си пее на 70~80 км.

1.2. УАЗ ДЖИП или на руски КОЗЛИК
Всичко казано по – горе с изключение на по малкия товарен обем и малко повече подскача, но за сметка на това е още по проходим;

2. М ПАДЖЕРО
+ много стабилен и солиден; пълни глупости че са трошали, все пак това е машината която печелеше Париж – Дакар
+ доста място за багаж, даже и в късата база
+ много добра проходимост, но трябва да се отчита, че е тежък джип
+ сравнително ниска цена – при по - старите моделите задължително да се гледа рездатката, че там има една верига ........
+ стабилни дизелови двигатели с добър въртящ момент; системата „супер селект” е много добра; разход по асфалт без много скачане на педала съм го свалял до 11л.
+ става и за цивилен автомобил, много добро качество на изработка
- значително по скъпа поддръжка, иска си хубавите масла и течности;
- дизелите имат склонност от претопляне
- нещо ако се чупи не става с тел и пирони
- цените на частите .......
- тежък е, в някой случаи свързани със задкормилното устройство води до добро окопаване;
- трудно се намират вече читави екземпляри от по старите генерации

3. ОПЕЛ ФРОНТЕРА /малко съм карал, повече по наблюдения от приятел/
+ ниска цена;
+ бензиновия 2л е вечен;
+ до голяма степен системите са механични;
+ задължително газифициране иначе разхода е доста солен;
- не е много проходим извън пътя
- в късата база няма почти никакво място
- и той като УАЗ, все нещо се троши и кофтито е, че трудно става „с тел и пирони”
- лошо качество на изработка, частите не са евтини и за сметка на това често са некачествени
- приятеля ми често имаше проблеми с карета на полуоските;

4. СУЗУКИ ВИТАРА
+ отлична цена;
+ много проходим – мога да го сравнявам единствено с уаза и нивата;
+ стабилни бензинови мотори;
+ позволява доста издевателства от страна на шофьора;
+ не се чупи как да е, е ако не се бухнеш в двуметрова яма и не скъсаш полуоска;
- дървена работа
- ръждата го гризка като солета
- малко място, малко багаж
- дава проблеми с инсталацията;

това са моите впечатления.

Ако трябва да обобщя, за мен много добро бюджетно решение е УАЗ фургон, бих го дал да го стегнат добре, слагам му едно газово и ще знам, че следващите няколко години няма да имам никакви ядове.
С УАЗ не ти трябват палатки, той си е като кемпер. Ако му сложиш и един багажник отгоре, може и цялата къща да събереш.

Още веднъж казвам, не искам да споря, просто това са ми личните наблюдения.

Благодаря колега за изчерпателната информация. УАЗ имам бордови и мога с него да мина навсякъде, но идеята ми е да го карам не само за риболов ами може би и ежедневно в малкия ни град. Струва ми се Витарата за сега е оптималния вариант, пък може да е дълга база заради обема за багаж :fishing7:
Dimy
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 1036
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 1:29 pm
Местоположение: Samokov

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от Dimy »

Покарай витара . Но се качи и на някое субару форестер
buh
новобранец
новобранец
Мнения: 39
Регистриран на: Чет Авг 20, 2009 10:13 am
Местоположение: Варна

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от buh »

Да, щом ще го ползваш и цивилно, Витарата е правилния избор.
НИКИ ДОНЧЕВ
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 1238
Регистриран на: Нед Яну 04, 2009 7:36 pm
Местоположение: София

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от НИКИ ДОНЧЕВ »

vantonov написа:Като човек, който освен с риболов се занимава и с коли НЕ ти препоръчвам японски автомобили
Карам Японски джип от 5 години навъртял съм му 160000 км и мога да ти кажа че по надеждни от тях няма, колкото до поддръжката нещо пак си се объркал цените са съвсем нормални, за цялото време съм сменил само съединител,защото дърпах и го запалих, цената му пълен комплект 300лв
GODzillata написа:
mishkata_mp написа: Мисля че витарата е идеална за двама с багаж.
Ферозата също е добре като обем.
Скоро ще реша кое точно
Само да вметна, че Daihatsu е дъщерна на Toyota :!: :idea:
Точно така и качеството е като на Toyota, Daihatsu като надеждност и проходимост е един от най добрите в своя клас,също е може би и с най нисък разход на гориво,много здрава машина ако ти харесва не се чуди,достатъчно информация може да намериш в офроуд форума.

Успех!
Изображение
Аватар
rado25
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 348
Регистриран на: Чет Сеп 24, 2009 5:21 pm
Местоположение: Варна

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от rado25 »

Dimy написа:Покарай витара . Но се качи и на някое субару форестер
+1 само че форестър в категория ниско бюджетен ще е пълен дръгел
написа:Обърни си шапката с козирката назад. Шарана си мисли, че си тръгваш и започва да кълве.
Dimy
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 1036
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 1:29 pm
Местоположение: Samokov

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от Dimy »

Ми има форита за по около 3 бона . Лошото на субару е , че винаги трябва да си с 4 еднакви гуми! Мойто легаси 97г го взех за 3 с газ смених 2 лагера в последствие и накладки на ръчната + кабели за малко под 500лв . Мисля да мина след зимата на оутбак н6 за да влача каравана ! ;-)
Fishh
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 539
Регистриран на: Сря Фев 06, 2013 4:18 pm

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от Fishh »

Вземи една Лада нива,газова уредба ем ше харчи малко и няма закъсване и ще си изкара едни стикери на ИАРА :lol: слага ги преди да идe на риба, ем празно място щот сичко живо ше бяга :fishing6:
mishkata_mp
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 210
Регистриран на: Пон Юли 18, 2011 1:15 pm
Местоположение: Кубрат

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от mishkata_mp »

Fishh написа:Вземи една Лада нива,газова уредба ем ше харчи малко и няма закъсване и ще си изкара едни стикери на ИАРА :lol: слага ги преди да идe на риба, ем празно място щот сичко живо ше бяга :fishing6:
Лада няма да бъде в никакъв случай, но съм се насочил сериозно към Ферозата.
Dimy
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 1036
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 1:29 pm
Местоположение: Samokov

Re: ниско бюджетен джип

Мнение от Dimy »

Колега , най -важното покарай , едно е да го гледаш друго е да видиш как вози и как седи на пътя , покарай повече , че от 2-3 км преценката се замъглява от адреналина !!!
Публикувай отговор

Обратно към “Екипировка”