Къде се намирам:
Направи си сам
Как да си поправя или направя...?
naRiba.com

Форум


Ремонт на лодка - въпроси
Модератор: emo vasilev
- Моряка
- кандидат преподавател
- Мнения: 2969
- Регистриран на: Пон Сеп 24, 2007 8:06 pm
- Местоположение: Иван Димитров-Варна
Re: Ремонт на лодка - въпроси
Знам ве,ама като пуснеш 2-те и за кая.А,че внимаваш винаги си е така.То май с тебе един път сме се оплитали и аз бях махмурлиятаКИРО написа: Ванка,нали знаеш,че си държа сопата на другата страна.

А сега де? 

-
- научил се да хвърля
- Мнения: 154
- Регистриран на: Пет Авг 29, 2008 10:09 am
- Местоположение: Варна
Re: Ремонт на лодка - въпроси
Кире нещо си в грешка с номерата бре. Пише се Вн а не В.
- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Ремонт на лодка - въпроси
(3) (Нова - ДВ, бр. 44 от 2010 г.) Вписаните по чл. 5, ал. 7 плавателни съдове получават регистров номер, състоящ се от буква и четири цифри, както следва:
1. пристанище Бургас - АХХХХ;
2. пристанище Варна - ВХХХХ;
3. пристанище Русе - РХХХХ;
4. пристанище Лом - MХХХХ.
И това е от
http://www.marad.bg/upload/docs/Nar1_Registar.doc
Чаткаш ли сега какво те очаква ?
1. пристанище Бургас - АХХХХ;
2. пристанище Варна - ВХХХХ;
3. пристанище Русе - РХХХХ;
4. пристанище Лом - MХХХХ.
И това е от
http://www.marad.bg/upload/docs/Nar1_Registar.doc
Чаткаш ли сега какво те очаква ?

В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
Re: Ремонт на лодка - въпроси
Е сега вече си е.............маиката (тоя педал НЕМЕЦА от които си купих лодката каза че не е била водена на отчет ТАМ и преди да ми я прати СВАЛИ ВСИЧКО КОЕТО МОЖА за което го НАХРАНИХ КАЧЕСТВЕНО и вече нищо не мога да взема като документ от НЕМЕЦА) 

- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Ремонт на лодка - въпроси
Ако няма документ ( фактура ),май не може се регистрира.
Това не помня дали съм го чел вече,ама
помня че бях задал въпроса на Златанов миналата година на прегледа,
и това му беше отговора.
Същото важи и за мотора,защото и той се вписва в талона.
И още,като взех лодката и за някакви въпроси отидох в ИАМА,
се оказа че лодката 2г не беше минавала преглед.
Не бяха се усетили - щели да я заличат от регистъра,
че аман заман,ремонтирам я ,недейте - едва я спасих.
Иначе вчера като си взех документите,помолих да видим кога е първата регистрация,
ами 1990г за първи път е вписана лодката,но не пишеше кога е произведена.
Сега се зачетох в документа,ами той преди месец е бил променян ве.
Има нови моменти
Това не помня дали съм го чел вече,ама
помня че бях задал въпроса на Златанов миналата година на прегледа,
и това му беше отговора.
Същото важи и за мотора,защото и той се вписва в талона.
И още,като взех лодката и за някакви въпроси отидох в ИАМА,
се оказа че лодката 2г не беше минавала преглед.
Не бяха се усетили - щели да я заличат от регистъра,
че аман заман,ремонтирам я ,недейте - едва я спасих.
Иначе вчера като си взех документите,помолих да видим кога е първата регистрация,
ами 1990г за първи път е вписана лодката,но не пишеше кога е произведена.
Сега се зачетох в документа,ами той преди месец е бил променян ве.
Има нови моменти
В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
Re: Ремонт на лодка - въпроси
Колега ,имам договор за лодката за извън бордовия и за колесара като са описани номерата та рамите модела и годината (НО ТОГАВА НЕМЕЦА ОБЯСНИ ЧЕ ЛОДКИТЕ КОИТО СЕ ВОДЯТ НА ОДБОРИ като тази която купувам НЕ СЕ ВОДЯТ НА ОТЧЕТ ЗАЩОТО ......)При всички положения ще оправа нещата НО ЩЕ Е ЗАГУБА НА ВРЕМЕ .
Re: Ремонт на лодка - въпроси
Aз пък мисля,че може да се оправи тази бакия.Просто хващаш някой с магазин да ти даде квитанция ,че лодката е закупена от него и готовоtoyo1 написа:Колега ,имам договор за лодката за извън бордовия и за колесара като са описани номерата та рамите модела и годината (НО ТОГАВА НЕМЕЦА ОБЯСНИ ЧЕ ЛОДКИТЕ КОИТО СЕ ВОДЯТ НА ОДБОРИ като тази която купувам НЕ СЕ ВОДЯТ НА ОТЧЕТ ЗАЩОТО ......)При всички положения ще оправа нещата НО ЩЕ Е ЗАГУБА НА ВРЕМЕ .



Re: Ремонт на лодка - въпроси
То че ще има ГИМНАСТИКИ е ясно но защо при полажение че си я платих като поп да права такива комбинации но както е тръгнало на там отиват нещата .петър василев написа:Aз пък мисля,че може да се оправи тази бакия.Просто хващаш някой с магазин да ти даде квитанция ,че лодката е закупена от него и готовоtoyo1 написа:Колега ,имам договор за лодката за извън бордовия и за колесара като са описани номерата та рамите модела и годината (НО ТОГАВА НЕМЕЦА ОБЯСНИ ЧЕ ЛОДКИТЕ КОИТО СЕ ВОДЯТ НА ОДБОРИ като тази която купувам НЕ СЕ ВОДЯТ НА ОТЧЕТ ЗАЩОТО ......)При всички положения ще оправа нещата НО ЩЕ Е ЗАГУБА НА ВРЕМЕ .Скоро един приятел си купи извънбордови двигател на старо,който нямаше никакви документи и по този начин го прекараха,,издадоха му фактура от един магазин и го регистрира
или пък заявяваш ,че си изгубил всички документи ,проверяват дали не е крадена и си готов

-
- научил се да хвърля
- Мнения: 154
- Регистриран на: Пет Авг 29, 2008 10:09 am
- Местоположение: Варна
Re: Ремонт на лодка - въпроси
[quote="КИРО"](3) (Нова - ДВ, бр. 44 от 2010 г.) Вписаните по чл. 5, ал. 7 плавателни съдове получават регистров номер, състоящ се от буква и четири цифри, както следва:
1. пристанище Бургас - АХХХХ;
2. пристанище Варна - ВХХХХ;
3. пристанище Русе - РХХХХ;
4. пристанище Лом - MХХХХ.
И това е от
http://www.marad.bg/upload/docs/Nar1_Registar.doc
Чаткаш ли сега какво те очаква ?
[/quot
Значи грешката е моя. И какво сега ,наново ли да я регистрирам?
Ако е заради едната буква лесна работа,мокря гъбата и трия

1. пристанище Бургас - АХХХХ;
2. пристанище Варна - ВХХХХ;
3. пристанище Русе - РХХХХ;
4. пристанище Лом - MХХХХ.
И това е от
http://www.marad.bg/upload/docs/Nar1_Registar.doc
Чаткаш ли сега какво те очаква ?

Значи грешката е моя. И какво сега ,наново ли да я регистрирам?
Ако е заради едната буква лесна работа,мокря гъбата и трия


- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Ремонт на лодка - въпроси
Като гледам,закона е променен отскоро,и случайно го прочетох това.
Най вероятно,на следващия преглед ще ни подсетят инспекторите.
Чак нови регистрации мисля че няма да има,
ама забележете,вече ни водят към джетовете.
Най вероятно,на следващия преглед ще ни подсетят инспекторите.
Чак нови регистрации мисля че няма да има,
ама забележете,вече ни водят към джетовете.
В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 231
- Регистриран на: Чет Яну 21, 2010 11:18 am
Re: Ремонт на лодка - въпроси
Здравей Киро, съжалявам че толкова късно пиша - ама обикалях от Бургас до ВарнаКИРО написа:Елементите не са лепени с епоксидна смола,и цялата работа беше точно да закрия главите на винтовете,jamiemirror написа:...........С риск да ме увикате - но цялата работа с винтовете е с цел само да закрепят елементите докато се залепят с епоксидна смола. После винтовете се махат и дупките се попълват със смола.
Всичко дървено което е позложено на мокрене се облича със стъкломат + епоксидна смола също (ламинира се).
да не ги хваща ръждата.
Ремонта е едно,после с годините ще има и информация - къде какво подава.
Т.е. - ще давам инфо,къде има грешки.
Между другото,кажи ми след като изкарам 4см винт,как мога да запълня целия отвор с епоксидна смола ?
За друго ми трябва.

Смисъла на туй което съм написал е че ако се използва епоксидна смола - тя дава якостта, а не винтовете. Затова и е по-добре да се махнат, по-малко проблеми с ръждясването им, с нараняването на дървото (понеже мажеш дебело смола върху дупките).
Инак не знам за какво точно ти трябва туй което ме питаш - но можеш просто да сложиш върху дупката смола да я затвори. Ако държиш да я вкараш в 4мм отвор, сложи повече смола, покрий с парче найлон и плясни с ръка по него

- krokibg
- учете се от него
- Мнения: 6920
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
- Местоположение: Пловдив
Re: Ремонт на лодка - въпроси
За неръждаеми дърводелски видии чувал ли си ??? Продават се на сто места, и във всеки град има магазин.Няма да казвам колко вида има.Видията захваща здраво и дава още 200% здравина на зглобката.Всяка друга видия ръждясва,ако ще и с извънземна смола да ги покриете.Идва момент,когато евтиното и недомисленото излиза скъпо




Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 231
- Регистриран на: Чет Яну 21, 2010 11:18 am
Re: Ремонт на лодка - въпроси
Искаш ли демонстрация на две лепени с епоксидка дъски - на огъване при опит за счупване? Чупят се дъските, не мястото на слепване.Л.ВИЧЕВ- krokibg написа:За неръждаеми дърводелски видии чувал ли си ??? Продават се на сто места, и във всеки град има магазин.Няма да казвам колко вида има.Видията захваща здраво и дава още 200% здравина на зглобката.Всяка друга видия ръждясва,ако ще и с извънземна смола да ги покриете.Идва момент,когато евтиното и недомисленото излиза скъпо![]()
![]()
Видията наранява дървото - ето това прави. Да не говорим че просто е излишна в сглобката - когато се ползва епокси.
ПП: Виждам че те влекат сложни решения като аргон, неръждаеми видии и т.н. Уважавам маниера ти да правиш нещата (безсмислено) скъпо но това не означава че са по-добри от други по-прости методи.
-
- ще става разбирач
- Мнения: 301
- Регистриран на: Пон Фев 26, 2007 11:15 pm
- Местоположение: Берковица,Монтана
- Обратна връзка:
Re: Ремонт на лодка - въпроси
Абсолютно си прав!!!jamiemirror написа:Искаш ли демонстрация на две лепени с епоксидка дъски - на огъване при опит за счупване? Чупят се дъските, не мястото на слепване.Л.ВИЧЕВ- krokibg написа:За неръждаеми дърводелски видии чувал ли си ??? Продават се на сто места, и във всеки град има магазин.Няма да казвам колко вида има.Видията захваща здраво и дава още 200% здравина на зглобката.Всяка друга видия ръждясва,ако ще и с извънземна смола да ги покриете.Идва момент,когато евтиното и недомисленото излиза скъпо![]()
![]()


http://www.bashribar.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Ремонт на лодка - въпроси
Качественни дърводелски лепила има много.
И навсякъде най-важното условие е -
много добре да се стегнат двете дървесини.
Но не винаги това условие може да се спази със стегите или кнехтовете.
Затова се мислят и други вариянти.
Аз го измислих с винтовете,че все пак добре стягат двата вида дървесина,
но повече се надявам лепилото да си свърши работата.
А в моя случай - по-бързо ставаше работата.
Иначе както съм смазал всеки винт с грес преди да го завия,
и после е покрит с полиестерна смола и стъкломат,
Надявам се следващите 10-15г да нямам проблеми.
Ако бях използвал дюбели,нямаше да има нужното притискане на двете дървесини,
дюбела ги свързва,но целия товар после поема той - удачен е за други места.
Но при лодките не го препоръчвам,там всеки един елемент,трябва да държи другия,
и така лодката да е надежна.
И навсякъде най-важното условие е -
много добре да се стегнат двете дървесини.
Но не винаги това условие може да се спази със стегите или кнехтовете.
Затова се мислят и други вариянти.
Аз го измислих с винтовете,че все пак добре стягат двата вида дървесина,
но повече се надявам лепилото да си свърши работата.
А в моя случай - по-бързо ставаше работата.
Иначе както съм смазал всеки винт с грес преди да го завия,
и после е покрит с полиестерна смола и стъкломат,
Надявам се следващите 10-15г да нямам проблеми.
Ако бях използвал дюбели,нямаше да има нужното притискане на двете дървесини,
дюбела ги свързва,но целия товар после поема той - удачен е за други места.
Но при лодките не го препоръчвам,там всеки един елемент,трябва да държи другия,
и така лодката да е надежна.
В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА