Къде се намирам:
Риболов
Сладководен раздел
Тактика
Въдици и макари
naRiba.com

Форум

Хубава въдица !!!
Модератор: sapuna
- Bobi_Kefala
- новобранец
Хубава въдица !!!
Здравейте колеги аз съм още начинаещ рибар и искам да ви попитам от каде да си купа хубава въдица за около 50-100 лева и макара ? Благодаря Ви предварително !!! 

Рибата къща няма !!!
Наслука !!!
Наслука !!!
- AL KAPONE
- кандидат преподавател
Re: Хубава въдица !!!
Bobi_Kefala написа:Здравейте колеги аз съм още начинаещ рибар и искам да ви попитам от каде да си купа хубава въдица за около 50-100 лева и макара ? Благодаря Ви предварително !!!

Когато се издигаш, приятелите ти разбират кой си.
Когато падаш, разбираш кои са приятелите ти.
Re: Хубава въдица !!!
Здравей Боби,Bobi_Kefala написа:Здравейте колеги аз съм още начинаещ рибар и искам да ви попитам от каде да си купа хубава въдица за около 50-100 лева и макара ? Благодаря Ви предварително !!!
с риск да не те разочаровам, но сумата която си приготвил няма да стигне за това което искаш.
За горе долу добра въдица и макара ще ти трябват поне двойно /200лв/.
Поздрави
Ачо
- Bobi_Kefala
- новобранец
- AL KAPONE
- кандидат преподавател

Когато се издигаш, приятелите ти разбират кой си.
- Paublo_Eskobar
- Модератор
Според мен!
Ето ти едно предложение от мен!
Въдица която е добра и за щука и наи вече за шаран:

И макара която е по скъпичка от прачката но според мен макарата е най важната:

Общо ще ти струва около 80 лв с другите може да си купиш други работи например един сигнализатор от 19 лв. примерно.
Въдица която е добра и за щука и наи вече за шаран:

И макара която е по скъпичка от прачката но според мен макарата е най важната:

Общо ще ти струва около 80 лв с другите може да си купиш други работи например един сигнализатор от 19 лв. примерно.
Този който никога не е грешил, никога не е опитвал нещо ново!
Алберт Айнщайн
Алберт Айнщайн
- Paublo_Eskobar
- Модератор
Pravilno?