Къде се намирам:
Риболов
Сладководен раздел
Специализиран риболов
Риболов на хищници
naRiba.com

Форум

Въпрос? Ловене сом.
Модератор: sapuna
Въпрос? Ловене сом.
Здравеите колеги аз съм начинаещ рибар на сом.Та въпроса ми е следния, бяхма с лодка на Ивайловград за сом имахме общо 5 удара с колегата, но нито един сом не се хвана при два от ударите каракудката е нямаше а при другите три една част от люспите и липсваха.Направих монтаж както съм прочел в този форум олово 150гр. метър повод под него единична кука за рибката и под нея тройка(монтажа ми ги направиха в риболовен магазин).
Аз ли греша някъде или малшанс 5 пъти подред.
П.С.Казаха ми да натегна повече аванса така и направих а аз си мисля, че трябва да е доста отпуснат за да може да налапа по хубаво стръвта(дали тук ми е била грешката).
Аз ли греша някъде или малшанс 5 пъти подред.
П.С.Казаха ми да натегна повече аванса така и направих а аз си мисля, че трябва да е доста отпуснат за да може да налапа по хубаво стръвта(дали тук ми е била грешката).
Re: Въпрос? Ловене сом.
Не съм много по този риболов, но следващият път остави малко аванс 1-2 метра за да може да я налапа хубаво и чак като изпъне тогава засичаи.
Аз мисля така, ако греша колегите ще ме поправят.
Аз мисля така, ако греша колегите ще ме поправят.
-
- сериозен играч
При този тип монтаж няма как да оставиш 1-2 метра аванс . Според мен просто рибите са малки и това е проблема . Така беше при мен последният път на Ивайловград . Може и да бъркам , но от 5 удара ако бяха читави риби все една щеше да се закачи . Ако наистина са били големи пускай канал 3 на телевизора и онези дето развалят магий дано да ти помогнат - ние няма да можем

Човек се ражда само с име и то дарено!
Живее в илюзия от мечти сред близки хора,
умира сам в реалноста !
Оставя добрите си дела за да го помнят,
отнася лошите със себе си отвъд !!!!!
Живее в илюзия от мечти сред близки хора,
умира сам в реалноста !
Оставя добрите си дела за да го помнят,
отнася лошите със себе си отвъд !!!!!