Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
Здравейте,
Днес се возих напред - назад с една "Ямаха - 40", три цилиндъра, двутактова и изведнъж останах без ход. По точно на съвсем малък ход върви, а като дадеш повече газ се форсира и седи на място. Винта уж се върти, но не се и вижда добре от изгорелите газове. Не можах да намеря форум за извънбордови двигатели "Ямаха" и за това пиша тук. Ако някой знае такъв форум на български - да сложи линк. Ако някой знае дали този мотор има някаква защита от претоварване (късаща се шпонка, чоп или шплент) и как се стига до нея - да помага. Благодаря и на слука. Г.
Днес се возих напред - назад с една "Ямаха - 40", три цилиндъра, двутактова и изведнъж останах без ход. По точно на съвсем малък ход върви, а като дадеш повече газ се форсира и седи на място. Винта уж се върти, но не се и вижда добре от изгорелите газове. Не можах да намеря форум за извънбордови двигатели "Ямаха" и за това пиша тук. Ако някой знае такъв форум на български - да сложи линк. Ако някой знае дали този мотор има някаква защита от претоварване (късаща се шпонка, чоп или шплент) и как се стига до нея - да помага. Благодаря и на слука. Г.
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
най-вероятно е скъсан щифта...
като извадите лодката, свалете витлото и вижте
като извадите лодката, свалете витлото и вижте
Re: Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
Аз се пека на същия огън!
Ходих до Пловдив при майстор и ме увериха,че е от скъсан тампон на винта!
Ходих до Пловдив при майстор и ме увериха,че е от скъсан тампон на винта!
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 167
- Регистриран на: Вто Окт 28, 2008 7:30 pm
- Местоположение: Мездра
Re: Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
питайте krokibg
- krokibg
- учете се от него
- Мнения: 6920
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
Няма какво да добавя,те хората са казали евентуалните причини !!! Или е щифта или ако е на шлици перката в което съм на 100 % сигурен,значи е заминала гумата между перката и женските шлици на същата.Том е излята гума около сънтиметър-сънтиметър и половина,която играе роля на амбриаж,или по точно омекотява първи удар на двигателя при включването на скорост.При високи обороти/понякога се увеличават сами/ако я няма тази гума,просто ще кърти всичко вътре в торпедото.Няма как да е с щифт,много са конете и щихта на всеки няколко влизанета във водата ще го сменя постоянно





Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Re: Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
Точно!
Любо,ходих при Леков и той ми каза същото!
Благодарско за помощта ти!
Ще черпя!
Любо,ходих при Леков и той ми каза същото!
Благодарско за помощта ти!

Ще черпя!

- krokibg
- учете се от него
- Мнения: 6920
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
Жоре,адаша ти ги разбира човека и от години се занимава с това.Аз покрай него станах разбирач и вече към 13-14 години се човъркам с тези неща.Само основен ремонт немога да направя,но знае ли се
Може и да мога,само трябва да разцепа двигатела и да имам частите.Снощи само потвърдих казаното от колегите и обасних-повтарям,обасних на тези колеги,които не знаят и ще се зблъскат с този проблем,просто за какво е така и т.н.Втулката с шлиците/женската/която стои вътре на перката,може да се направи само от майстори,които за съжаление в България мойче ги няма.Нямат си и на понятие каква е смеската на гумата вътре,какви компоненти има в гумата,колко трябва да е мека и т.н.Иначе се опитват да захващат втулката за перката,но в 95% от ремонтите,втулката превърта на ново и ако ме питат мен,направо бих си взел оригинална - нова перка и да кара още 10-15 години
без проблем.Поздрав и дано си се оправил !!!



Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Re: Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
Така и направих!Л.ВИЧЕВ- krokibg написа:бих си взел оригинална - нова перка
- krokibg
- учете се от него
- Мнения: 6920
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
Жоре,мислим по един и същи начин,много правилен ход
Поради това че има хора които ще се зблъскат с проблема,взех че се обадих на един приятел да го попитам с какъв вид лепило залепват стъклата на колите.Знам че перките се правят от високо технологични машини и се изпича материала за да се слепят двата детайла,но мисля че намерих решение на проблема Ви,макар че трябва да се експериментира.Втулката и вътрешната част на перката,трябва да се почистят перфектно от старата гума до метал, и да се намажат с една основа,която се нанася преди наливането на течната гума/лепилото за стъкла/.Както е винаги,има лепила които са много здрави и надеждни,има и други които просто не стават.мога да взема такова заедно с основата,при желание на колега и то на нулева цена.След като се почистят двата детайла и се нанесе основата,се поставят на предварително направен за целта постамент за да се фиксират и да не бягат на ляво и надясно.Поставят се,втулката трябва да се постави така че лепилото/течната гума/ да може да се налее равномерно и точно от всички страни за да не бие перката после при високите обороти.Трябва да се намери начин да се нагнети докрай и да вземе да излиза/прелива/лепилото от горната страна и се оставя да изсъхне или се изпича при определена температура за да изсъхне гумата.Основата и налятата течна гума така здраво се слепят че като си помисля как режа гумата с нож, ме навява на мисълта че при толкова голяма слепена площ,перката ще издържи доста дълго време.Иска се проба и дано не ми се налага аз да я правя,но може да стане.Жоре,ако искаш,прати или ми донеси старата ти перка на НС 6, и ще се опитам да направя това за което говоря.Ако смяташ че съм ти обяснил нещата,просто пробвай и си я направи сам.Ще си имаш резерва за всеки случай.Дано написаното от мен да е в полза на някой
П.П И течната гума на Вюрт,също може да свърши перфектна работа !!!



Поради това че има хора които ще се зблъскат с проблема,взех че се обадих на един приятел да го попитам с какъв вид лепило залепват стъклата на колите.Знам че перките се правят от високо технологични машини и се изпича материала за да се слепят двата детайла,но мисля че намерих решение на проблема Ви,макар че трябва да се експериментира.Втулката и вътрешната част на перката,трябва да се почистят перфектно от старата гума до метал, и да се намажат с една основа,която се нанася преди наливането на течната гума/лепилото за стъкла/.Както е винаги,има лепила които са много здрави и надеждни,има и други които просто не стават.мога да взема такова заедно с основата,при желание на колега и то на нулева цена.След като се почистят двата детайла и се нанесе основата,се поставят на предварително направен за целта постамент за да се фиксират и да не бягат на ляво и надясно.Поставят се,втулката трябва да се постави така че лепилото/течната гума/ да може да се налее равномерно и точно от всички страни за да не бие перката после при високите обороти.Трябва да се намери начин да се нагнети докрай и да вземе да излиза/прелива/лепилото от горната страна и се оставя да изсъхне или се изпича при определена температура за да изсъхне гумата.Основата и налятата течна гума така здраво се слепят че като си помисля как режа гумата с нож, ме навява на мисълта че при толкова голяма слепена площ,перката ще издържи доста дълго време.Иска се проба и дано не ми се налага аз да я правя,но може да стане.Жоре,ако искаш,прати или ми донеси старата ти перка на НС 6, и ще се опитам да направя това за което говоря.Ако смяташ че съм ти обяснил нещата,просто пробвай и си я направи сам.Ще си имаш резерва за всеки случай.Дано написаното от мен да е в полза на някой



П.П И течната гума на Вюрт,също може да свърши перфектна работа !!!
Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Re: Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
Тя е на дъното на Жребеца!Л.ВИЧЕВ- krokibg написа:донеси старата ти перка на НС 6

При това темпо на източване,може и да се покаже на брега до срещата!
- krokibg
- учете се от него
- Мнения: 6920
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
georg написа: Тя е на дъното на Жребеца!![]()
При това темпо на източване,може и да се покаже на брега до срещата!




Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Re: Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
Благодаря на всички !
Бях два -три дни на работа и сега отварям форума. Излезе точно описаното от Любо:
"ако е на шлици перката в което съм на 100 % сигурен,значи е заминала гумата между перката и женските шлици на същата"
Появи се идея да притиснем гумата с по дебели шайби, но като прочетох всичко по горе, се отказах и задавам следващите въпроси:
1. Има ли повече сведения за гумата, която трябва да налеем - фирма, марка, магазин във Варна?
2. Моята перка все пак не е на дъното и ако на Любо му се занимава, да се свържем с л.с.
На слука !
Бях два -три дни на работа и сега отварям форума. Излезе точно описаното от Любо:
"ако е на шлици перката в което съм на 100 % сигурен,значи е заминала гумата между перката и женските шлици на същата"
Появи се идея да притиснем гумата с по дебели шайби, но като прочетох всичко по горе, се отказах и задавам следващите въпроси:
1. Има ли повече сведения за гумата, която трябва да налеем - фирма, марка, магазин във Варна?
2. Моята перка все пак не е на дъното и ако на Любо му се занимава, да се свържем с л.с.

- krokibg
- учете се от него
- Мнения: 6920
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
Приятелю,сега ще ти кажа всичко което може да ти помогне и нека да го има тук,защото и на други може да се случи същия проблем.
1.Почистваш перфектно с всички възможни средства и материали втулката с шлиците и перката от вътрешната страна.
2.Взимаш една талпа по-стабилна и на нея по някакъв начин прихващаш перката така че да не мърда.
3.Взимаш втулката и доста прецизно трябва да я заковеш точно на центъра на перката към талпата,като предварително си бележиш къде е центъра и задължително с остро шило,ама много остро и с такава дебелина,че когато го забиеш да стабилизира втулката точно в центъра.
4.Правиш две-три малки дупчици на самата талпа,при наливането да започне да излиза течната гума от там и да си сигурен че е стигнала до основата и т.н,ако трябва,ще направиш някакво приспособление,за наливането и т.н.
5.Даваш ми кординати за изпращането на силикона с почистващия разтвор с който предварително третираш повърхностите и основата,която също се нанася предварително.
6.Пращам ти ги,взимаш много здрав пистолет за силикони,защото ще трябва да нагнетяваш силикона да отиде до основата на втулката и за целта може да измислиш някаква тръбичка,която да се навира до дъното ако има място и наливаш,докато започне да излиза отгоре.Направиш ли това,просто остава да го оставиш така на слънце колкото се може повече време,от порядъка на десетина дни за да сме сигурни че ще изсъхне и няма да ти прави повече проблеми.Всичко това е понеже тази течна каучукова гума,когато се нанася под стъклото,се мачка и става тънка лента а там на перката,предполагам че ще е поне сънтиметър.Ето така ще я ремонтираш и понеже е много голямо пространството което ще хване,мисля че ще издържи доста години.Давай адрез и ще ти пратя каквото ти трябва с наложен платеж,като направо ще говоря с фирмата да ти ги прати на адреса или аз ще ги взема и пратя !!! Ще кача и снимки на това което ти трябва и може да си ги намериш на място.За цената,просто нищо немога да ти кажа защото на различните фирми им се различават и цените.Може да те пратя директно и на адрес във Варна и да ти дадат на място това лепило,почистващия препарат и основата.Сега ппробвах да видя как е на късане когато изсъхне,и няма да ти казвам че при правилно нанасяне по начина по който ти казах,просто няма да имаш проблеми с перката !!!

1.Почистваш перфектно с всички възможни средства и материали втулката с шлиците и перката от вътрешната страна.
2.Взимаш една талпа по-стабилна и на нея по някакъв начин прихващаш перката така че да не мърда.
3.Взимаш втулката и доста прецизно трябва да я заковеш точно на центъра на перката към талпата,като предварително си бележиш къде е центъра и задължително с остро шило,ама много остро и с такава дебелина,че когато го забиеш да стабилизира втулката точно в центъра.
4.Правиш две-три малки дупчици на самата талпа,при наливането да започне да излиза течната гума от там и да си сигурен че е стигнала до основата и т.н,ако трябва,ще направиш някакво приспособление,за наливането и т.н.
5.Даваш ми кординати за изпращането на силикона с почистващия разтвор с който предварително третираш повърхностите и основата,която също се нанася предварително.
6.Пращам ти ги,взимаш много здрав пистолет за силикони,защото ще трябва да нагнетяваш силикона да отиде до основата на втулката и за целта може да измислиш някаква тръбичка,която да се навира до дъното ако има място и наливаш,докато започне да излиза отгоре.Направиш ли това,просто остава да го оставиш така на слънце колкото се може повече време,от порядъка на десетина дни за да сме сигурни че ще изсъхне и няма да ти прави повече проблеми.Всичко това е понеже тази течна каучукова гума,когато се нанася под стъклото,се мачка и става тънка лента а там на перката,предполагам че ще е поне сънтиметър.Ето така ще я ремонтираш и понеже е много голямо пространството което ще хване,мисля че ще издържи доста години.Давай адрез и ще ти пратя каквото ти трябва с наложен платеж,като направо ще говоря с фирмата да ти ги прати на адреса или аз ще ги взема и пратя !!! Ще кача и снимки на това което ти трябва и може да си ги намериш на място.За цената,просто нищо немога да ти кажа защото на различните фирми им се различават и цените.Може да те пратя директно и на адрес във Варна и да ти дадат на място това лепило,почистващия препарат и основата.Сега ппробвах да видя как е на късане когато изсъхне,и няма да ти казвам че при правилно нанасяне по начина по който ти казах,просто няма да имаш проблеми с перката !!!
Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Re: Помощ за Ямаха - 40, двутактова - няма ход
Благодаря на всички !
Мотора е служебен и сега чакам решението на началниците. Парите са им болна тема
.
Мотора е служебен и сега чакам решението на началниците. Парите са им болна тема
