Къде се намирам:
Относно Сайта
Разни
naRiba.com

Форум


помагайте за НИСАН ТЕРАНО
Модератор: dantho.mihov
-
- ще става разбирач
- Мнения: 327
- Регистриран на: Пон Фев 18, 2008 5:27 pm
- Местоположение: РАЗГРАД
помагайте за НИСАН ТЕРАНО
От няколко дни имам в гаража джип за риболов,

Произведен в далечната 1993г, внесен в България от Германия през 2008г.
2,7турбо дизел, дълга база.Счупено предно и всички стъкла от лявата страна с камъни.
До тука почти без пари, но......
Нямам никакво понятие от този звяр.От декември не е пален, а запали от първо завъртане.
Не пуши, турбото работи,включват лостовете и до тук.
При пълен завой изщраква нещо в предницата, сякаш някоя щанга се намества и изключен от
скорост, пуснат съединител се чува шумене- това са нещата които ме притесняват и ръжда по гредите.
Ако някой може да каже нещо, какво да гледам и от къде да почна,това Терано1 или 2 се води,
гола вода съм.
Да знам да го постягам ли или на моргата и да продължавам да мъча астричката по язовирите.
Стъклата ги намерих предно ново и странични втора употреба -общо 420лв,

Произведен в далечната 1993г, внесен в България от Германия през 2008г.
2,7турбо дизел, дълга база.Счупено предно и всички стъкла от лявата страна с камъни.
До тука почти без пари, но......
Нямам никакво понятие от този звяр.От декември не е пален, а запали от първо завъртане.
Не пуши, турбото работи,включват лостовете и до тук.
При пълен завой изщраква нещо в предницата, сякаш някоя щанга се намества и изключен от
скорост, пуснат съединител се чува шумене- това са нещата които ме притесняват и ръжда по гредите.
Ако някой може да каже нещо, какво да гледам и от къде да почна,това Терано1 или 2 се води,
гола вода съм.
Да знам да го постягам ли или на моргата и да продължавам да мъча астричката по язовирите.
Стъклата ги намерих предно ново и странични втора употреба -общо 420лв,
Последно промяна от skorpion на Чет Мар 18, 2010 10:54 am, променено общо 2 пъти.
- hristotihov
- сериозен играч
- Мнения: 1512
- Регистриран на: Сря Авг 09, 2006 10:30 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: помагайте за НИСАН ТЕРАНО
Щракането при навит волан, най-вероятно са разбити карета на полуоските. Ако са каретата, щракането трябва да изчезва когато колата не е на 4х4, а е само на задно предаване.
нямам живарник
- MITKO70
- кандидат преподавател
- Мнения: 2830
- Регистриран на: Съб Мар 24, 2007 10:37 pm
- Местоположение: София
Re: помагайте за НИСАН ТЕРАНО
Че е Терано 1 е ясно,виж в мобиле.бг ,ще се ориентираш.Това което щрака при пълен волан е ограничителите на хебелите,не е страшно ,те са за това да ограничават завиването на колелата.Шума от съединителя може да е от лагера,а ръждата нормално по гредите,особено ако е от Австрия.За стъкла питай в Кобра,има и втора употреба ,а и по моргите виж,иначе нови ще намерят ,но на каква цена те ще кажат.Другите неща са му в ред ,както ги описваш ,така че може да се направи.
Всичко може,но не всеки го можe.


-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 229
- Регистриран на: Чет Май 14, 2009 9:33 pm
- Местоположение: Бургас
Re: помагайте за НИСАН ТЕРАНО
За колко пари го купи ако не е тайна . А иначе тераното е много здрава джипка . Стегни си я и ще те кара още дълги години . Карал съм терано 2 с бензинов двигател - прекрасна машина беше само много кльопаше към 15 / 100 .За дизелите съм чувал че били даже по добри . мисля че няма да харчи повече от 8 /100.
Re: помагайте за НИСАН ТЕРАНО
Здравей колега,да ти е честит джипа.Управител съм на автоцентър/в никой случай не го изтъквам/,послушай ме,иди в сервиз на който вярваш,провери окачването на двата моста,нивото на маслото в скоростна,раздатъчна кутии,двата дифа,както и за течове от хидравлика,охладителна и спирачна системи,състояние на съединител,кормилна уредба и състояние на гумите.Там биха могли да бъдат по-сериозните ти проблеми.Иначе Тераното е добра машина,стига да се харесате ще забравиш Астрата,особено зимата и през уикендите.Не позволявай да те съветват и не търси мнение от всеки/да не се обидят съфорумци/,грешките могат да бъдат опасни и скъпоструващи.Нека бъдем доброжелателни винаги,но и внимателни с оценки и мнения.На добър час!
Ако не можеш да помогнеш,не пречи.
- ribolovcho
- фен клуб-скобар
- Мнения: 2082
- Регистриран на: Чет Сеп 10, 2009 12:19 pm
- Местоположение: Някъде по Река Искър
- Обратна връзка:
Re: помагайте за НИСАН ТЕРАНО
внимаваи със главата,щото често хвърля глава,от прегряване това и е слабото място на тераното

Re: помагайте за НИСАН ТЕРАНО
Колега (купил си котка в чувал) ако си късметлия можеш да минеш и тънко НО И МАИСТОРИТЕ СА ОТ ГОЛЯМО ЗНАЧЕНИЕ .От много години се занимавам с КОЛИ(хоби ми е )Автокъща
.Първото нещо което със сигурност ще ти спести пари е ЦЕНАТА НА СТЪКЛАТА (сменял съм на много джипки като последните бяха Г класа 2003г челно стъкло от фирма Мустанг 130лв с монтажа
а другото на Тоиото Ландкрузер 100 2000г =150лв с монтажа .Щтракането наи вероятно е от РАЗБИТО КАРЕ не съм сигурен за Нисана но джиповете имат вътрешни и външни карета .Ще разбереш от коя страна е разбито като включиш 4Х4 на БЪРЗИТЕ и направиш ПЪЛЕН ляв и после ПЪЛЕН дясен завои ЩЕ ГО ЧУЕШ ДА ЩРАКА.Не е болка за умиране но трябва да прегледаш всичко МАСЛА =на всякъде в ДВИГАТЕЛА,РАЗДАТАЧНАТА КУТИЯ и ДИФЕРЕНЦИАЛИТЕ +РЕМЪЦИ (задължително) и РОЛКИ + филтри и го прегледаи за ТЕЧОВЕ (предполагам че ще има и някои семеринг за смяна.Като сменяш маслото купи за ТУРБО дизел (ВАЖНОЕ).Ако шума при натискане на съединителя изчезва значи е претисквателния лагер на съединителя.Погледни дали има теглич (ТОВА Е МНОГО ПОКАЗАТЕЛЕН ЗНАК)
Чао и успех



-
- ще става разбирач
- Мнения: 420
- Регистриран на: Нед Дек 28, 2008 6:05 pm
- Местоположение: София
Re: помагайте за НИСАН ТЕРАНО
http://offroad-bulgaria.com/
Колега,там ще откриеш отговори на всичките въпроси.
Колега,там ще откриеш отговори на всичките въпроси.
Колекционирам лампови радиоприемници
- hristotihov
- сериозен играч
- Мнения: 1512
- Регистриран на: Сря Авг 09, 2006 10:30 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: помагайте за НИСАН ТЕРАНО
Ако се прави проба на каретата, с включено 4х4, трябва да са включени и хъбовете, ако са ръчни.
нямам живарник
-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: помагайте за НИСАН ТЕРАНО
Щтракането колега ти е най-малкия проблем
Карай и без да се притеснявах, това е от блокажа на диференцияла...
Имах същото питане относно един Jeep зимата и се оказа че само G-class и по-старите Defender-с имат демултипликатори на диференцияла и в завой просто 4х4 не ти работи, защото почва да прескачат зъбите.
Както и когато караш с над 80км се изключва 4х4-то.
Няма проблем Teranoto

Имах същото питане относно един Jeep зимата и се оказа че само G-class и по-старите Defender-с имат демултипликатори на диференцияла и в завой просто 4х4 не ти работи, защото почва да прескачат зъбите.
Както и когато караш с над 80км се изключва 4х4-то.
Няма проблем Teranoto

Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria
- MITKO70
- кандидат преподавател
- Мнения: 2830
- Регистриран на: Съб Мар 24, 2007 10:37 pm
- Местоположение: София
Re: помагайте за НИСАН ТЕРАНО
Кой деференциял и за какъв блокаж става дума?Щракането от ограничителите на хебелите се усеща най-добре при пълен завой и слизане от болдюр ,примерно,точно така се усеща като наместване на щанга,както казваш колега.Карето също е вариант който трябва да се провери.А ,за техническото обслужване на джип втора употреба всички неща казани по-горе са задължителни.Хубаво е че си намерил стъклата.Maverick написа:Щтракането колега ти е най-малкия проблем Карай и без да се притеснявах, това е от блокажа на диференцияла...

Всичко може,но не всеки го можe.


Re: помагайте за НИСАН ТЕРАНО
Колега ЛЪЖЕ ТЕ НЯКОИ (при 4Х4 включени БАВНИ +БЛОКАЖ на ДИФЕРЕНЦИАЛА се кара в краен случаи и ъгъла на завои е много малък ) обикновенно на СЕННИКА има схема как да се ползва 4х4 Н,4х4L +DIF lookMaverick написа:Щтракането колега ти е най-малкия проблемКарай и без да се притеснявах, това е от блокажа на диференцияла...
Имах същото питане относно един Jeep зимата и се оказа че само G-class и по-старите Defender-с имат демултипликатори на диференцияла и в завой просто 4х4 не ти работи, защото почва да прескачат зъбите.
Както и когато караш с над 80км се изключва 4х4-то.
Няма проблем Teranoto

Re: помагайте за НИСАН ТЕРАНО
Незнам за каретата ама водния радятор ти е над 300 кинта
-
- ще става разбирач
- Мнения: 327
- Регистриран на: Пон Фев 18, 2008 5:27 pm
- Местоположение: РАЗГРАД
Re: помагайте за НИСАН ТЕРАНО
Благодаря за съветите, от утре го започвам прегледа.
Радиатора не тече.Шума от съединитела изчезва като се натисне педала.
Абе омаслено никъде не се вижда.Хидравликата е по лека от на Астрата ми.
Целия ел. пакет работи.
Ще прегледам всичко къде има масла, малко проби и тогава окончателно
решение.
Ако нещо ме отчая на части и на моргата,преди стъкла, застраховки и данъци.
Да е малко набутването.
Колкото до котка в чувал, незнам много ли е, но котката с чувала за момента
ми струва 900лв., това съм броил.
Продължавам да приемам съвети.
Радиатора не тече.Шума от съединитела изчезва като се натисне педала.
Абе омаслено никъде не се вижда.Хидравликата е по лека от на Астрата ми.
Целия ел. пакет работи.
Ще прегледам всичко къде има масла, малко проби и тогава окончателно
решение.
Ако нещо ме отчая на части и на моргата,преди стъкла, застраховки и данъци.
Да е малко набутването.
Колкото до котка в чувал, незнам много ли е, но котката с чувала за момента
ми струва 900лв., това съм броил.
Продължавам да приемам съвети.
Последно промяна от skorpion на Пет Мар 19, 2010 2:18 pm, променено общо 2 пъти.
- chirusa_bg
- учете се от него
- Мнения: 7798
- Регистриран на: Вто Яну 11, 2005 11:07 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: помагайте за НИСАН ТЕРАНО
Джипката е много здрава машина, обслужи я и ще ловиш риби там, където дрегите не стигат 

- Но кое е това, което е тайна за улова на бабушка ? Тайна, която са знаели британците.
-Проста работа!!! Плувки 0.4-0.6 гр. ,основно влакно 0.10-0.08 и поводи 0.06.Оказа се че британците са имали поводи 0.04 , кука 26 и фуил вместо вердевас за стръв.
-Проста работа!!! Плувки 0.4-0.6 гр. ,основно влакно 0.10-0.08 и поводи 0.06.Оказа се че британците са имали поводи 0.04 , кука 26 и фуил вместо вердевас за стръв.