Транспортиране на двигател четритактов

Допълнителна екипировка, която ще направиви къмпингуването ви по-лесно и удобно.

Модератори: emo vasilev, Ачо ♣

Аватар
bohem_69
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 212
Регистриран на: Вто Апр 13, 2010 9:50 pm
Местоположение: СОФИЯ

Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от bohem_69 »

Колеги вчера купих от илиенци един двигател PARSUN 5кс,не съм имал четритактов двигател затова имам едно запитване. При транспортиране във легнало положение на към дръжката,трябва ли да е източено маслото,защото във инструкцията която ми дадоха на български останах със впечалението че маслото трябва да е източено?
Аватар
dedeff
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 1100
Регистриран на: Вто Апр 11, 2006 6:09 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от dedeff »

Просто трябва да е легнал на дръжката си,бъди сигурен,че няма да имаш проблем,това,че разправят разни работи,че трябва задължително да е прав,са несериозни коментари.
Без жени можем,без риболов не можем!
HAZART
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 1288
Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 9:51 pm
Местоположение: Васко Бояджиев/ПЛОВДИВ/АСЕНОВГРАД/ДЕВИН/

Re: Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от HAZART »

Първо честито за придобивката.Гледай при транспорт да е максимално изправен,защото не се знае дали има отворен клапан(това важи само за 4Т) ,ако има влиза масло в цилиндъра и после пуши при запалване и маслото се губи постепенно.Аз го слагам в чувал за да не се драска и го слагам прав зад някоя от седалките,връзвам или го затискам с багаж.На Парсъна е заводски дефект да се разкъса гумичката на отдушника и да го запуши.Ако ти угасне безпричинно във водата,развий капачката и пробвай,работи ли значи е гумичката.
ТОВА,ЧЕ БРАКОНИЕРИТЕ СА НА СВОБОДА,НЕ Е ТЯХНА ЗАСЛУГА А Е НАША ГРЕШКА.

Изображение
Аватар
jorogezz
новобранец
новобранец
Мнения: 56
Регистриран на: Вто Мар 03, 2009 6:08 pm
Местоположение: София

Re: Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от jorogezz »

Абсолютно съм съгласен със колегата!Това е начина за транспорт.Само един въпрос колко го взе този двигател?Може и на лично.
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш.
Помни, че Ноевият ковчег е направен от аматьори.
Професионалистите са построили Титаник.
Аватар
bobo_33333
кандидат преподавател
кандидат преподавател
Мнения: 3219
Регистриран на: Пон Май 02, 2011 9:54 am

Re: Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от bobo_33333 »

HAZART написа:Първо честито за придобивката.Гледай при транспорт да е максимално изправен,защото не се знае дали има отворен клапан(това важи само за 4Т) ,ако има влиза масло в цилиндъра и после пуши при запалване и маслото се губи постепенно.Аз го слагам в чувал за да не се драска и го слагам прав зад някоя от седалките,връзвам или го затискам с багаж.На Парсъна е заводски дефект да се разкъса гумичката на отдушника и да го запуши.Ако ти угасне безпричинно във водата,развий капачката и пробвай,работи ли значи е гумичката.
Както казва колегата,,празни приказки,,

:wink:
Просто трябва да е легнал на дръжката си,бъди сигурен,че няма да имаш проблем,това,че разправят разни работи,че трябва задължително да е прав,са несериозни коментари.
Една година през ден ,само легнал на дръжката,го лашкаме с голфа по черни пътища ,проблем никъф.
Даже си има указания как да се транспортира,на ДРЪЖКАТА
Аз там съм пораснал...
HAZART
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 1288
Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 9:51 pm
Местоположение: Васко Бояджиев/ПЛОВДИВ/АСЕНОВГРАД/ДЕВИН/

Re: Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от HAZART »

Пък в края на краищата мотора си е негов и както иска тъй да го транспортира.Може да го сурка на въже зад колата,на ДРЪЖКАТА.
ТОВА,ЧЕ БРАКОНИЕРИТЕ СА НА СВОБОДА,НЕ Е ТЯХНА ЗАСЛУГА А Е НАША ГРЕШКА.

Изображение
Аватар
bobo_33333
кандидат преподавател
кандидат преподавател
Мнения: 3219
Регистриран на: Пон Май 02, 2011 9:54 am

Re: Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от bobo_33333 »

HAZART написа:Пък в края на краищата мотора си е негов и както иска тъй да го транспортира.Може да го сурка на въже зад колата,на ДРЪЖКАТА.
Само това във подписа ти,не ти дава право така да отговаряш.
Регистриран в nariba ,5 години,7 месеца,десет дни.
Тва себеизтъкване ,кой съм аз ,не значи нищо.
Що разбирачите сте се на контра ве. :rolleyes: вмасто да помогнете,се заяждате с раята.
Аз там съм пораснал...
HAZART
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 1288
Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 9:51 pm
Местоположение: Васко Бояджиев/ПЛОВДИВ/АСЕНОВГРАД/ДЕВИН/

Re: Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от HAZART »

Чакай малко колега,уверявам те,че последното нещо което правя е да се заяждам с теб или някой друг.В инструкциите пише,че може да се пренася и "на дръжка"..но....! Когато пренасям моя мотор прав,нямам никакви ядове,когато го пренасям легнал на дръжка при палене,пали трудно,пуши,кюфка и се налага доливане на масло.Мотора е Сузуки 4Т 5к.с закупен нов .Така,че избора си е на колегата.Една котка се дере по повече от един начин. Поздрави.
ТОВА,ЧЕ БРАКОНИЕРИТЕ СА НА СВОБОДА,НЕ Е ТЯХНА ЗАСЛУГА А Е НАША ГРЕШКА.

Изображение
Атанас_Д
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 301
Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 10:02 pm
Местоположение: Асеновград

Re: Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от Атанас_Д »

Да не е легнал а да е подпрян някаде под наклон и да не се лашка напред назад .
Действай така .Нищо няма да му стане .
Готов ли си Васко за откриването ?
Мир да има и големи риби :drinkers: наздраве
Аватар
bobo_33333
кандидат преподавател
кандидат преподавател
Мнения: 3219
Регистриран на: Пон Май 02, 2011 9:54 am

Re: Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от bobo_33333 »

Мотора е Сузуки 4Т 5к.с закупен нов .Така,че избора си е на колегата.Една котка се дере по повече от един начин. Поздрави.
Със това трябваше да започнеш :D ,със Сузукитета е така,а човека пита за Парсън,а аз съм с брат му, :wink: Женово,имат няква разлика,там с маслата,мазането.
Извинявам се за недоразумението.
Съз здраве да си ги карате и безпроблемно плуване.
Аз там съм пораснал...
Аватар
Don Corleone
фен клуб-скобар
Мнения: 156
Регистриран на: Пет Апр 08, 2011 9:54 pm
Местоположение: София-град

Re: Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от Don Corleone »

bohem_69 написа:Колеги вчера купих от илиенци един двигател PARSUN 5кс,не съм имал четритактов двигател затова имам едно запитване. При транспортиране във легнало положение на към дръжката,трябва ли да е източено маслото,защото във инструкцията която ми дадоха на български останах със впечалението че маслото трябва да е източено?
Аз знам, че само с двутактовите има проблем с маслото при транспортирането. За четиритактовите знам само, че трябва да лежат на дръжката. Абе и това са глупости ама.. :wink:
Mitchell, Daiwa and Led Zeppelin

slavi253 написа:абе по-принцип май не ама дефакто май да :wink:
:D :D
gogibo
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 732
Регистриран на: Нед Мар 13, 2011 11:04 am
Местоположение: София

Re: Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от gogibo »

Най-кофти е съвет да ти дава човек,който не разбира или не е патил.
Бохем,следвай съвета на Хазарт и ще си караш мотора без проблеми.
Моя "Шпертплатовия"също е 4Т.Аз патих от наклонено превозване.
Масло влиза в цилиндъра и после-ядове.Това,че някой "специалист"
чул и дава съвети за двутактовите да не са легнали!!??-Да ми изстиска
поне 2гр масло от мотора и ще му подаря всичко,което имам на тоя свят.
п.п. Видя ли ми резултата в темата ти за фурната"Бохемия"? Наслука!!!
BustaZz
новобранец
новобранец
Мнения: 33
Регистриран на: Нед Фев 13, 2011 4:50 pm

Re: Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от BustaZz »

Друг съвет който бих ти дал, преди всяко първо палене проверявай си нивото на маслото, ако видиш, че се е ПОКАЧИЛО не го пали. Помпата е мн слабо място при 4Т. и почва да смесва бензин с маслото в картера ... Иначе само приятни емоций и наслука с новото моторче.
Аватар
krokibg
учете се от него
учете се от него
Мнения: 6920
Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
Местоположение: Пловдив

Re: Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от krokibg »

Гогибо,и аз давам жената ако изтиска малко масалце от двутактовия,ама дано успее че да се отърва :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Най-правилното транспортиране е двигателя да легне на стойката откъм дръжката и перката да гледа нагоре.След като се постави в това положение и се стабилизира с въженца или нещо друго /привързани към стойката на която се закача двигателя за лодката/,двигателя се завърта на лявата страна,като перката да гледа на ляво :idea: :idea: :idea: Всеки друг начин е грешен.Някои ще каже,като ще се обръща на ляво,не може ли да се постави така,директно без да е на стойката опрян ???Не,не че не може,просто когато е на стойката,има наклон към ботуша и маслото застава до едно положение в картера и не може да потече на никъде.Е,ако може да е прав,тогава на 100% няма да има проблем с транспорта,но малко хора могат да си позволят стоика за мотор качен на бус.Обърнете внимание как повечето хора когато си закачат лодката за транспорт,вдигат мотора и го завъртат на ляво да легне целия,това е правилното положение,без значение дали е на лодката или се транспортира свален в багажника на кола или бус !!!Ако колесара е висок и няма опасност да строши перката или предпазителя,може и свален в работно положение да се кара - най- добре :lol: За двутактовите,може да си го транспортира всеки както му падне,стига ако има резервоар с бензин на него,просто да го е източил и да е изгорил всичко от карбуратора за да не се умирише в колата.


Изображение


П.П Обърнете внимание,че ако може да се застопори точно при това положение и стоиката,все едно е на транец,забравяте за какъвто и да е теч !!!
Последно промяна от krokibg на Пет Юни 03, 2011 3:44 pm, променено общо 1 път.
Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!

Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Аватар
pachosz
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 1360
Регистриран на: Чет Юни 18, 2009 6:23 am
Местоположение: Стара Загора

Re: Транспортиране на двигател четритактов

Мнение от pachosz »

Don Corleone написа: Аз знам, че само с двутактовите има проблем с маслото при транспортирането.... Абе и това са глупости ама.. :wink:
Последното е вярно, за глупостите :lol: :lol: :lol:
Публикувай отговор

Обратно към “Екипировка”