Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


Транспортиране на двигател четритактов
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
- bohem_69
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 212
- Регистриран на: Вто Апр 13, 2010 9:50 pm
- Местоположение: СОФИЯ
Транспортиране на двигател четритактов
Колеги вчера купих от илиенци един двигател PARSUN 5кс,не съм имал четритактов двигател затова имам едно запитване. При транспортиране във легнало положение на към дръжката,трябва ли да е източено маслото,защото във инструкцията която ми дадоха на български останах със впечалението че маслото трябва да е източено?
- dedeff
- разбира нещата
- Мнения: 1100
- Регистриран на: Вто Апр 11, 2006 6:09 pm
- Местоположение: Стара Загора
Re: Транспортиране на двигател четритактов
Просто трябва да е легнал на дръжката си,бъди сигурен,че няма да имаш проблем,това,че разправят разни работи,че трябва задължително да е прав,са несериозни коментари.
Без жени можем,без риболов не можем!
-
- сериозен играч
- Мнения: 1288
- Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 9:51 pm
- Местоположение: Васко Бояджиев/ПЛОВДИВ/АСЕНОВГРАД/ДЕВИН/
Re: Транспортиране на двигател четритактов
Първо честито за придобивката.Гледай при транспорт да е максимално изправен,защото не се знае дали има отворен клапан(това важи само за 4Т) ,ако има влиза масло в цилиндъра и после пуши при запалване и маслото се губи постепенно.Аз го слагам в чувал за да не се драска и го слагам прав зад някоя от седалките,връзвам или го затискам с багаж.На Парсъна е заводски дефект да се разкъса гумичката на отдушника и да го запуши.Ако ти угасне безпричинно във водата,развий капачката и пробвай,работи ли значи е гумичката.
Re: Транспортиране на двигател четритактов
Абсолютно съм съгласен със колегата!Това е начина за транспорт.Само един въпрос колко го взе този двигател?Може и на лично.
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш.
Помни, че Ноевият ковчег е направен от аматьори.
Професионалистите са построили Титаник.
Помни, че Ноевият ковчег е направен от аматьори.
Професионалистите са построили Титаник.
- bobo_33333
- кандидат преподавател
- Мнения: 3219
- Регистриран на: Пон Май 02, 2011 9:54 am
Re: Транспортиране на двигател четритактов
Както казва колегата,,празни приказки,,HAZART написа:Първо честито за придобивката.Гледай при транспорт да е максимално изправен,защото не се знае дали има отворен клапан(това важи само за 4Т) ,ако има влиза масло в цилиндъра и после пуши при запалване и маслото се губи постепенно.Аз го слагам в чувал за да не се драска и го слагам прав зад някоя от седалките,връзвам или го затискам с багаж.На Парсъна е заводски дефект да се разкъса гумичката на отдушника и да го запуши.Ако ти угасне безпричинно във водата,развий капачката и пробвай,работи ли значи е гумичката.

Една година през ден ,само легнал на дръжката,го лашкаме с голфа по черни пътища ,проблем никъф.Просто трябва да е легнал на дръжката си,бъди сигурен,че няма да имаш проблем,това,че разправят разни работи,че трябва задължително да е прав,са несериозни коментари.
Даже си има указания как да се транспортира,на ДРЪЖКАТА
Аз там съм пораснал...
-
- сериозен играч
- Мнения: 1288
- Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 9:51 pm
- Местоположение: Васко Бояджиев/ПЛОВДИВ/АСЕНОВГРАД/ДЕВИН/
Re: Транспортиране на двигател четритактов
Пък в края на краищата мотора си е негов и както иска тъй да го транспортира.Може да го сурка на въже зад колата,на ДРЪЖКАТА.
- bobo_33333
- кандидат преподавател
- Мнения: 3219
- Регистриран на: Пон Май 02, 2011 9:54 am
Re: Транспортиране на двигател четритактов
Само това във подписа ти,не ти дава право така да отговаряш.HAZART написа:Пък в края на краищата мотора си е негов и както иска тъй да го транспортира.Може да го сурка на въже зад колата,на ДРЪЖКАТА.
Тва себеизтъкване ,кой съм аз ,не значи нищо.Регистриран в nariba ,5 години,7 месеца,десет дни.
Що разбирачите сте се на контра ве.

Аз там съм пораснал...
-
- сериозен играч
- Мнения: 1288
- Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 9:51 pm
- Местоположение: Васко Бояджиев/ПЛОВДИВ/АСЕНОВГРАД/ДЕВИН/
Re: Транспортиране на двигател четритактов
Чакай малко колега,уверявам те,че последното нещо което правя е да се заяждам с теб или някой друг.В инструкциите пише,че може да се пренася и "на дръжка"..но....! Когато пренасям моя мотор прав,нямам никакви ядове,когато го пренасям легнал на дръжка при палене,пали трудно,пуши,кюфка и се налага доливане на масло.Мотора е Сузуки 4Т 5к.с закупен нов .Така,че избора си е на колегата.Една котка се дере по повече от един начин. Поздрави.
-
- ще става разбирач
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 10:02 pm
- Местоположение: Асеновград
Re: Транспортиране на двигател четритактов
Да не е легнал а да е подпрян някаде под наклон и да не се лашка напред назад .
Действай така .Нищо няма да му стане .
Готов ли си Васко за откриването ?
Мир да има и големи риби
наздраве
Действай така .Нищо няма да му стане .
Готов ли си Васко за откриването ?
Мир да има и големи риби

- bobo_33333
- кандидат преподавател
- Мнения: 3219
- Регистриран на: Пон Май 02, 2011 9:54 am
Re: Транспортиране на двигател четритактов
Със това трябваше да започнешМотора е Сузуки 4Т 5к.с закупен нов .Така,че избора си е на колегата.Една котка се дере по повече от един начин. Поздрави.


Извинявам се за недоразумението.
Съз здраве да си ги карате и безпроблемно плуване.
Аз там съм пораснал...
- Don Corleone
- фен клуб-скобар
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пет Апр 08, 2011 9:54 pm
- Местоположение: София-град
Re: Транспортиране на двигател четритактов
Аз знам, че само с двутактовите има проблем с маслото при транспортирането. За четиритактовите знам само, че трябва да лежат на дръжката. Абе и това са глупости ама..bohem_69 написа:Колеги вчера купих от илиенци един двигател PARSUN 5кс,не съм имал четритактов двигател затова имам едно запитване. При транспортиране във легнало положение на към дръжката,трябва ли да е източено маслото,защото във инструкцията която ми дадоха на български останах със впечалението че маслото трябва да е източено?

Mitchell, Daiwa and Led Zeppelin

slavi253 написа:абе по-принцип май не ама дефакто май да


Re: Транспортиране на двигател четритактов
Най-кофти е съвет да ти дава човек,който не разбира или не е патил.
Бохем,следвай съвета на Хазарт и ще си караш мотора без проблеми.
Моя "Шпертплатовия"също е 4Т.Аз патих от наклонено превозване.
Масло влиза в цилиндъра и после-ядове.Това,че някой "специалист"
чул и дава съвети за двутактовите да не са легнали!!??-Да ми изстиска
поне 2гр масло от мотора и ще му подаря всичко,което имам на тоя свят.
п.п. Видя ли ми резултата в темата ти за фурната"Бохемия"? Наслука!!!
Бохем,следвай съвета на Хазарт и ще си караш мотора без проблеми.
Моя "Шпертплатовия"също е 4Т.Аз патих от наклонено превозване.
Масло влиза в цилиндъра и после-ядове.Това,че някой "специалист"
чул и дава съвети за двутактовите да не са легнали!!??-Да ми изстиска
поне 2гр масло от мотора и ще му подаря всичко,което имам на тоя свят.
п.п. Видя ли ми резултата в темата ти за фурната"Бохемия"? Наслука!!!
Re: Транспортиране на двигател четритактов
Друг съвет който бих ти дал, преди всяко първо палене проверявай си нивото на маслото, ако видиш, че се е ПОКАЧИЛО не го пали. Помпата е мн слабо място при 4Т. и почва да смесва бензин с маслото в картера ... Иначе само приятни емоций и наслука с новото моторче.
- krokibg
- учете се от него
- Мнения: 6920
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
- Местоположение: Пловдив
Re: Транспортиране на двигател четритактов
Гогибо,и аз давам жената ако изтиска малко масалце от двутактовия,ама дано успее че да се отърва
Най-правилното транспортиране е двигателя да легне на стойката откъм дръжката и перката да гледа нагоре.След като се постави в това положение и се стабилизира с въженца или нещо друго /привързани към стойката на която се закача двигателя за лодката/,двигателя се завърта на лявата страна,като перката да гледа на ляво
Всеки друг начин е грешен.Някои ще каже,като ще се обръща на ляво,не може ли да се постави така,директно без да е на стойката опрян ???Не,не че не може,просто когато е на стойката,има наклон към ботуша и маслото застава до едно положение в картера и не може да потече на никъде.Е,ако може да е прав,тогава на 100% няма да има проблем с транспорта,но малко хора могат да си позволят стоика за мотор качен на бус.Обърнете внимание как повечето хора когато си закачат лодката за транспорт,вдигат мотора и го завъртат на ляво да легне целия,това е правилното положение,без значение дали е на лодката или се транспортира свален в багажника на кола или бус !!!Ако колесара е висок и няма опасност да строши перката или предпазителя,може и свален в работно положение да се кара - най- добре
За двутактовите,може да си го транспортира всеки както му падне,стига ако има резервоар с бензин на него,просто да го е източил и да е изгорил всичко от карбуратора за да не се умирише в колата.

П.П Обърнете внимание,че ако може да се застопори точно при това положение и стоиката,все едно е на транец,забравяте за какъвто и да е теч !!!



Най-правилното транспортиране е двигателя да легне на стойката откъм дръжката и перката да гледа нагоре.След като се постави в това положение и се стабилизира с въженца или нещо друго /привързани към стойката на която се закача двигателя за лодката/,двигателя се завърта на лявата страна,като перката да гледа на ляво





П.П Обърнете внимание,че ако може да се застопори точно при това положение и стоиката,все едно е на транец,забравяте за какъвто и да е теч !!!
Последно промяна от krokibg на Пет Юни 03, 2011 3:44 pm, променено общо 1 път.
Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
- pachosz
- сериозен играч
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Чет Юни 18, 2009 6:23 am
- Местоположение: Стара Загора
Re: Транспортиране на двигател четритактов
Последното е вярно, за глупоститеDon Corleone написа: Аз знам, че само с двутактовите има проблем с маслото при транспортирането.... Абе и това са глупости ама..


