Къде се намирам:
Риболов
Сладководен раздел
Специализиран риболов
Риболов на фидер
naRiba.com

Форум

Стойка за фидер - гребен!
Модератор: Paublo_Eskobar
Стойка за фидер - гребен!
Здравейте колеги, отскоро и аз съм в отбора на начинаещите фидеристи и живо ме вълнува въпроса относно стойката тип гребен. Задължителен аксесоар ли е към обурудването на фидера или препоръчителен и какви са предимствата прен обикновенната стойка- колче?
За да съм по ясен, закупил съм си и аз такъв "гребен" но не виждам кой знае какъв по-голям ефект от него спрямо обикновенната стойка която бих ползвал при липсата му.
Моля колегите с повече опит да споделят предимствата му при ползване. Наслука!
За да съм по ясен, закупил съм си и аз такъв "гребен" но не виждам кой знае какъв по-голям ефект от него спрямо обикновенната стойка която бих ползвал при липсата му.
Моля колегите с повече опит да споделят предимствата му при ползване. Наслука!
Re: Стойка за фидер - гребен!
Един гребен за фидер, никога няма да ти е излишен, не струва състояние, и по скоро ще ти е от полза, за да си позиционираш по добре пръчките...като в този случай...

А избор колкото искаш...само да си избереш точно твоя модел...

п.п. може и с обиконовенни колчета, но нали целта на риболова е насладата и удоволствието...е с по гиздаваите джаджи е по, по...

А избор колкото искаш...само да си избереш точно твоя модел...
п.п. може и с обиконовенни колчета, но нали целта на риболова е насладата и удоволствието...е с по гиздаваите джаджи е по, по...

Вече съм направил своя избор на втората снимка последния долу на "middy" ако не се лъжа, взех го за 12лв. - не струва състояние наистина.
- TRAP
- ще става разбирач
Аз съм със същия гребен на Миди и съм много доволен самата глава може да се позиционира в няколко положения а и върха на фидера може да си ги обтягаш по гребените на главата.
Аз ходя по брега и викам рибката да идва тя при мен сега.
-
- новобранец