Къде се намирам:
Направи си сам
Как да си поправя или направя...?
naRiba.com

Форум


Помощ колеги математици?
Модератор: emo vasilev
- bohem_69
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 212
- Регистриран на: Вто Апр 13, 2010 9:50 pm
- Местоположение: СОФИЯ
Помощ колеги математици?
Не зная дали темата е за тук но ми се видя най удачно?С мой познат, арендатор искаме да сглобим нещо като малак понтон със двигателче,може ли някой да ми изчисли каква тежест може да понесе затапена тръба ,фи-400мм, и фи-315мм със дължина 1м,до почти пълно потапяне?Благодаря предварително.
Re: Помощ колеги математици?
Ф 400 - 100кг.
Ф 315 - 62кг.
стойностите са намалени /с 20%/ заради собствено тегло и "до почти пълно потапяне" .
Ф 315 - 62кг.
стойностите са намалени /с 20%/ заради собствено тегло и "до почти пълно потапяне" .
На платено не одим !
- bohem_69
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 212
- Регистриран на: Вто Апр 13, 2010 9:50 pm
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Помощ колеги математици?
Благодаря ,но какво ще рече това за 20те%? В смисал фи-400мм метара тръба тежи 17,800кг,а фи-315мм 11кг ,тези килограми влизат във 20те% и не ги слагам към теглото на останалата кострукция, или теглото на тръбите ,и останалата конструкция събрани ги вадя от 100те кг както е при фи-400мм,за да видя колко остава като тежест която може да се ползва?Аз така се омешах че не зная дали разбираш за какво иде реч?sampo написа:Ф 400 - 100кг.
Ф 315 - 62кг.
стойностите са намалени /с 20%/ заради собствено тегло и "до почти пълно потапяне" .
- Ivo_Ivanov
- сериозен играч
- Мнения: 1365
- Регистриран на: Сря Юли 09, 2008 7:21 pm
- Местоположение: sofia
Re: Помощ колеги математици?
Защо не го направите с железни варели както се прави 200литрови виждал съм такива затова предлагам сигурно ще трябва голем мотор КС. 

- чпс
- ще става разбирач
- Мнения: 397
- Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 5:03 pm
- Местоположение: сред село
Re: Помощ колеги математици?
Освен метални - има и пластмасови тръби с големи диаметри - използват ги например във ВиК. Със сигурност са няколко пъти по-леки от стоманените.
Освен (статична) товароносимост плавателното средство май трябва има и други качества, свързани със сигурността на плаване.
Каква очаквана реакция на силен вятър (ефективна ветроупорна площ) ще има проектираното плавателно средство + пасажерите ?
Каква очаквана реакция на силно вълнение ще има проектираното плавателно средство + пасажерите + багажа ? Ще има ли значение къде са разположени пасажерите и багажа (център на тежестта) ?
Понякога в по-големите водоеми (например язовир Искър) се появява забележително съчетание от силен вятър + вълнение и може да се наложи да плуваш срещу вятъра, за да стигнеш до брега
Освен (статична) товароносимост плавателното средство май трябва има и други качества, свързани със сигурността на плаване.
Каква очаквана реакция на силен вятър (ефективна ветроупорна площ) ще има проектираното плавателно средство + пасажерите ?
Каква очаквана реакция на силно вълнение ще има проектираното плавателно средство + пасажерите + багажа ? Ще има ли значение къде са разположени пасажерите и багажа (център на тежестта) ?
Понякога в по-големите водоеми (например язовир Искър) се появява забележително съчетание от силен вятър + вълнение и може да се наложи да плуваш срещу вятъра, за да стигнеш до брега
