Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


Проблем със SUZUKI 4к -2т
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
Проблем със SUZUKI 4к -2т
Проблема на двигателя е че пали адски трудно .Нормално ли е искрата на свеща дори и чисто нова да е толкова слаба че едвам се забелязва за тест я пробвах на колата там е перфектна.
-
- сериозен играч
- Мнения: 1288
- Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 9:51 pm
- Местоположение: Васко Бояджиев/ПЛОВДИВ/АСЕНОВГРАД/ДЕВИН/
Re: Проблем със SUZUKI 4к -2т
Като за начало можеш да свалиш кабела за високото напрежение и да го замериш с мултицет, би трябвало да е в порядъка 5-10kΩ или направо да го смениш с нов.Ако не се оправи трябва по сериозен преглед на запалителната система.
- Don4o_62
- учете се от него
- Мнения: 5619
- Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 3:04 pm
- Местоположение: гр.Асеновград
Re: Проблем със SUZUKI 4к -2т
Пробвай със свалена лула и кабела директно на маса да видиш искрата,че и лулите правят проблем
Главната причина за стреса.... Ежедневният контакт с Идиоти 

Re: Проблем със SUZUKI 4к -2т
Смених кабела за свещите и нова свещ сага пали,каква е причината за едно лято да се прецакат две чисто нови свещи NGK.
-
- сериозен играч
- Мнения: 1288
- Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 9:51 pm
- Местоположение: Васко Бояджиев/ПЛОВДИВ/АСЕНОВГРАД/ДЕВИН/
Re: Проблем със SUZUKI 4к -2т
Вътре в кабела има графитна пътечка и като се прекъсне вече тока не отива 20-25 000 волта на свещта а се получава волтова дъга и на свещта отива 10-12 000 волта.Пак пали сместа в цилиндъра ама не е същото.При изправна запалителна система се чува силно изпляскване на свещта и се вижда хубава ярка искра.Успех и да нямаш повече ядове.