такъми за таранка 1

Подфорум за начинаещите риболовци, които тепърва навлизат в необятните пространства на риболова.

Модератор: sapuna

Публикувай отговор
na4inaesht
новобранец
новобранец

такъми за таранка 1

Мнение от na4inaesht »

аз съм начинаещ както виждате по името.Толкова ли съм прост или наистина има такава тема незнам но търсих за някой като мен който да е питал но не видях та питам
какви такъми да си избера при риболова на едра таранка
значи въдицата и макарата я имам но всичко друго не
може ли да ми препоръчате осн влакно,влакно за връзване куки,карабинки и все такива неща които ще ми трябват при този риболов
горе долу за таранки около 1 килограм дори по малки
и си спестете негативните мнения
eti_72
новобранец
новобранец

Re: такъми за таранка 1

Мнение от eti_72 »

На дъно или плувка ще я ловиш? Също и къде?
na4inaesht
новобранец
новобранец

Мнение от na4inaesht »

на дъно
Аватар
akoto13
ще става разбирач
ще става разбирач

Мнение от akoto13 »

0.16 на шпулата, 0.12 повод и по едно пакетче 10,12 и 14 куки.Взимаш 5 плувки и си готов.
За дъно на другата шпула 0.22 влакно.Взимаш 3,4 вързани пружини+едно звънче и ги почваш.
На вратата пише: "ЖЕНИ". Влизам и гледам - тоалетна!
na4inaesht
новобранец
новобранец

Мнение от na4inaesht »

ама за втория случей какво да е влакното шаранджийско ли и може ли да ми покажеш монтажа с пружина
Pu6ap
научил се да хвърля
научил се да хвърля

Мнение от Pu6ap »

http://snimkins5.hit.bg/19796IMAG0390-med.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Аватар
lfcpordim
научил се да хвърля
научил се да хвърля

Мнение от lfcpordim »

Това е най-доброто което и аз мога да ти предложа! В спиралата жилав качамак и чакаш ;) Ако водоема държи и шаран той също може да се излъже
Pu6ap
научил се да хвърля
научил се да хвърля

Мнение от Pu6ap »

Ако можеш кажи кой е този водоем колегите могат да ти помогнат защото тези каракуди по 'кило' нещо ме притесняват.. Смисъл не се ловят под пъти над път
ORadev
разбира нещата
разбира нещата