Къде се намирам:
Относно Сайта
Разни
naRiba.com

Форум


Проблем с колата
Модератор: dantho.mihov
- chirusa_bg
- учете се от него
- Мнения: 7798
- Регистриран на: Вто Яну 11, 2005 11:07 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Проблем с колата
А как си обясняваме поведението на оборотомера?
- Но кое е това, което е тайна за улова на бабушка ? Тайна, която са знаели британците.
-Проста работа!!! Плувки 0.4-0.6 гр. ,основно влакно 0.10-0.08 и поводи 0.06.Оказа се че британците са имали поводи 0.04 , кука 26 и фуил вместо вердевас за стръв.
-Проста работа!!! Плувки 0.4-0.6 гр. ,основно влакно 0.10-0.08 и поводи 0.06.Оказа се че британците са имали поводи 0.04 , кука 26 и фуил вместо вердевас за стръв.
- valeri
- разбира нещата
- Мнения: 850
- Регистриран на: Пон Юли 02, 2007 4:21 pm
- Местоположение: Plovdiv-Montreal
Re: Проблем с колата
chirusa_bg написа:А как си обясняваме поведението на оборотомера?
Оборотомера е закачен мисля за делкото, бе знам ли за първи път се зблъсквам с тъкъв проблем.... в България карах само соц-бензинови коли и след това три дизела прекарах .Сега ми е много нанагорно

- AL KAPONE
- кандидат преподавател
- Мнения: 3072
- Регистриран на: Чет Фев 15, 2007 2:56 pm
- Местоположение: от Село
Re: Проблем с колата
С грешно прочетена информация от дебитомераchirusa_bg написа:А как си обясняваме поведението на оборотомера?


Когато се издигаш, приятелите ти разбират кой си.
Когато падаш, разбираш кои са приятелите ти.
Когато падаш, разбираш кои са приятелите ти.
- valeri
- разбира нещата
- Мнения: 850
- Регистриран на: Пон Юли 02, 2007 4:21 pm
- Местоположение: Plovdiv-Montreal
Re: Проблем с колата
Да така се получава с работата на двигатела ......AL KAPONE написа:С грешно прочетена информация от дебитомераchirusa_bg написа:А как си обясняваме поведението на оборотомера?отива до максимална стойност без да отвори клапата.... и се получава заглъхване на мотора от задух във високи стойности както и илюзията че цилинрите не работят в правилен ред
Абе малко по малко ще се научим ама ззащо да сега в студеното да теглим.
- chirusa_bg
- учете се от него
- Мнения: 7798
- Регистриран на: Вто Яну 11, 2005 11:07 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Проблем с колата

При всяко положение няма пряка връзка между стрелката на таблото и показателите на дебитомера?
- Но кое е това, което е тайна за улова на бабушка ? Тайна, която са знаели британците.
-Проста работа!!! Плувки 0.4-0.6 гр. ,основно влакно 0.10-0.08 и поводи 0.06.Оказа се че британците са имали поводи 0.04 , кука 26 и фуил вместо вердевас за стръв.
-Проста работа!!! Плувки 0.4-0.6 гр. ,основно влакно 0.10-0.08 и поводи 0.06.Оказа се че британците са имали поводи 0.04 , кука 26 и фуил вместо вердевас за стръв.
- valeri
- разбира нещата
- Мнения: 850
- Регистриран на: Пон Юли 02, 2007 4:21 pm
- Местоположение: Plovdiv-Montreal
Re: Проблем с колата
chirusa_bg написа:Капоне, а като си разкачиш дебитомера при запален двигател, спира ли оборотомера?
При всяко положение няма пряка връзка между стрелката на таблото и показателите на дебитомера?
Колега колата гасне като откачиш дебитометъра.
- chirusa_bg
- учете се от него
- Мнения: 7798
- Регистриран на: Вто Яну 11, 2005 11:07 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Проблем с колата
Явно е по-глупава от пълния инжекциот на ибиса 

- Но кое е това, което е тайна за улова на бабушка ? Тайна, която са знаели британците.
-Проста работа!!! Плувки 0.4-0.6 гр. ,основно влакно 0.10-0.08 и поводи 0.06.Оказа се че британците са имали поводи 0.04 , кука 26 и фуил вместо вердевас за стръв.
-Проста работа!!! Плувки 0.4-0.6 гр. ,основно влакно 0.10-0.08 и поводи 0.06.Оказа се че британците са имали поводи 0.04 , кука 26 и фуил вместо вердевас за стръв.
- AL KAPONE
- кандидат преподавател
- Мнения: 3072
- Регистриран на: Чет Фев 15, 2007 2:56 pm
- Местоположение: от Село
Re: Проблем с колата
chirusa_bg написа:Капоне, а като си разкачиш дебитомера при запален двигател, спира ли оборотомера?
При всяко положение няма пряка връзка между стрелката на таблото и показателите на дебитомера?
Не трябва да госне колата !!!
има връзка.... дебитомера чете информация за компютъра! а оборотомера от къде чете инфо от датчик или от жило !!! говорим за 1800i

Когато се издигаш, приятелите ти разбират кой си.
Когато падаш, разбираш кои са приятелите ти.
Когато падаш, разбираш кои са приятелите ти.
- chirusa_bg
- учете се от него
- Мнения: 7798
- Регистриран на: Вто Яну 11, 2005 11:07 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Проблем с колата
Не трябва, ама тая май гаснеAL KAPONE написа: Не трябва да госне колата !!!

ПП. Същия проблем го преследвах почти месец сам, после я водих на лекар, а той се оказа ветеринар.
Тъй че сега ми е много интересно, какво и е на тази ?
- Но кое е това, което е тайна за улова на бабушка ? Тайна, която са знаели британците.
-Проста работа!!! Плувки 0.4-0.6 гр. ,основно влакно 0.10-0.08 и поводи 0.06.Оказа се че британците са имали поводи 0.04 , кука 26 и фуил вместо вердевас за стръв.
-Проста работа!!! Плувки 0.4-0.6 гр. ,основно влакно 0.10-0.08 и поводи 0.06.Оказа се че британците са имали поводи 0.04 , кука 26 и фуил вместо вердевас за стръв.
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 158
- Регистриран на: Сря Авг 06, 2008 12:44 pm
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем с колата
Аз си го патих това но с пежо 306.Мисля,че ми казаха тогава потенциометър на дроселова клапа или нещо от рода беше.Плочката за която говори Капоне до скоро я мотаех някъде.Графитните писти 3 на брой се изтъркват и от там грешки в компа.На мен ми обясниха нещата по различно.По тези писти си движат едни четки и според това къде се намират компа чете обороти колко гориво и т.н.Като се прецакат пистите при мен колата се форсираше сама.Слизам от колата а тя продължава от 1000 до 3500 оборота сякаш някой подава газ.Взех плочка втора употреба около 50 кинта,но тя е временно решение.
Който се смее последен, ............... последен се смее.
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 158
- Регистриран на: Сря Авг 06, 2008 12:44 pm
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем с колата
Вярно и аз това правих.Първо почистване на стъпков мотор и тогава другите неща.chapara написа:Стъпково моторче?
Който се смее последен, ............... последен се смее.
- AL KAPONE
- кандидат преподавател
- Мнения: 3072
- Регистриран на: Чет Фев 15, 2007 2:56 pm
- Местоположение: от Село
Re: Проблем с колата
Някой да иска да се хване на бас...AL KAPONE написа:Само да вметна.... Проблема е много голфаджйски! 2, 3, 4... все тая!
Работата е за диагностик!
Проверка на вакумите, не бърникай по колата ако не разбираш! инак шашкирането идва точно от дебитомера, където пистите са поизтъркани поради егенето на Голфа
![]()
Дам... сега гледам никой не слуша! ходи на диагностик ти се каза




Тва, че Павле само чака тема да си нафали японките....







Когато се издигаш, приятелите ти разбират кой си.
Когато падаш, разбираш кои са приятелите ти.
Когато падаш, разбираш кои са приятелите ти.
Re: Проблем с колата
Оборотомера взима данни от датчика на "ХОЛ" който се намира в делкото и когато е повреден или има лоша връзка мени оборотите на тъблото.
- valeri
- разбира нещата
- Мнения: 850
- Регистриран на: Пон Юли 02, 2007 4:21 pm
- Местоположение: Plovdiv-Montreal
Re: Проблем с колата
Сега ставам от сън, и сядам да ви пиша. Снощи , какво направих: Свалих дебитометъра отваряне пощистване,имаше следи от четеца но след като го измих с блеиклинера и четка намаляха и сега са почти не забележими (за мен).
Вакума на инжексиона (отзад)и той беше подменен бензиновия филтър сменен,и като си тръгнах колата като чели литна ( така според мен). Делкото свалено и почистено.
Сега ходих да е запаля , след като не запали от 4-ти път и пръснах "старт течност "и запали с първия път ама днес е само -8,като чели и автоматичния смукач не работи щото си променя оборотите от под 1000- 1800об/мин.
п.п Снощи пробвах и варианта с откачения дебитометър като завъртя и понечи да запали и до там така няколко пъти но не запали.
Вакума на инжексиона (отзад)и той беше подменен бензиновия филтър сменен,и като си тръгнах колата като чели литна ( така според мен). Делкото свалено и почистено.
Сега ходих да е запаля , след като не запали от 4-ти път и пръснах "старт течност "и запали с първия път ама днес е само -8,като чели и автоматичния смукач не работи щото си променя оборотите от под 1000- 1800об/мин.
п.п Снощи пробвах и варианта с откачения дебитометър като завъртя и понечи да запали и до там така няколко пъти но не запали.

- ceno cenov
- разбира нещата
- Мнения: 838
- Регистриран на: Вто Юни 27, 2006 9:31 am
Re: Проблем с колата
Налей и една кофа компресия и ша са опрай.
Майтапа на страна, но по добре иди на сервиз, че като гледам колко части смени соленичко ще ти излезе накрая забавлението да си ръчкаш по колата.

Майтапа на страна, но по добре иди на сервиз, че като гледам колко части смени соленичко ще ти излезе накрая забавлението да си ръчкаш по колата.
