Къде се намирам:
Относно Сайта
Разни
naRiba.com

Форум


Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
Модератор: dantho.mihov
- AL KAPONE
- кандидат преподавател
- Мнения: 3072
- Регистриран на: Чет Фев 15, 2007 2:56 pm
- Местоположение: от Село
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
lina написа:Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцал


Не твърдя, че сте лоши шофьри, даже напротив! Дамите са по внимателни....
Има едно друго копченце, което върти въздуха от купето и този, който влиза от вън...

Проверете дали не върти само вътре

п.п До колегата с амортисьра... Убеден съм , че тези които са на 10 години са загубили доста от качествата си и работят на 60-70 процента


Когато се издигаш, приятелите ти разбират кой си.
Когато падаш, разбираш кои са приятелите ти.
Когато падаш, разбираш кои са приятелите ти.
- maycal
- ще става разбирач
- Мнения: 546
- Регистриран на: Пон Сеп 10, 2007 10:40 pm
- Местоположение: София
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
AL KAPONE написа:lina написа:Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцалПроблема Ви е чисто дамски и не само при фият а при повечето автомобили управлявани от Дами!
Не твърдя, че сте лоши шофьри, даже напротив! Дамите са по внимателни....
Има едно друго копченце, което върти въздуха от купето и този, който влиза от вън...![]()
Проверете дали не върти само вътре
!
Прав си, но дори когато е задействано копчето, което имаш предвид, пак често се получава голямо запотяване!
ПП Писах бележка на лични относно "тресачката". Благодаря!

- lina
- ще става разбирач
- Мнения: 334
- Регистриран на: Вто Яну 29, 2008 5:39 pm
- Местоположение: Kanzas City или по нашенски Казанлък :)))
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
maycal написа:Според мен трябва да е отворен леко прозореца за да излиза парата!?...Ако има много влага, топлината я превръща в пара, която на стъклото, което въпреки парното не може да се стопли много, се втечнява!...При мен често се получава също нещо подобно..., един път, през есента, имаше много дъжд и влага и всичките стъкла бяха много запотени, въпреки че вентилатора и парното бяха на максимум! Когато отворих прозорците всичко се нормализира почти за секунди!lina написа:Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцал
Драги колега, нима не сте запознат, че ние жените сме много зиморничеви животни



А ТИ ИЗПРАТИ ЛИ СВОЯ EMAIL ДО МЕДИИТЕ? ПОМОГНА ЛИ?
http://vbox7.com/play:ef531b87 това е бясната Карина
http://vbox7.com/play:ef531b87 това е бясната Карина
- lina
- ще става разбирач
- Мнения: 334
- Регистриран на: Вто Яну 29, 2008 5:39 pm
- Местоположение: Kanzas City или по нашенски Казанлък :)))
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
AL KAPONE написа:lina написа:Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцалПроблема Ви е чисто дамски и не само при фият а при повечето автомобили управлявани от Дами!
Не твърдя, че сте лоши шофьри, даже напротив! Дамите са по внимателни....
Има едно друго копченце, което върти въздуха от купето и този, който влиза от вън...![]()
Проверете дали не върти само вътре
Да колега, признавам, че на това копченце чисто по женски не само не му обърнах внимание, ами и не подозирах за съществуването му

А за шофирането държа да отбележа, че съм съм добра.
А ТИ ИЗПРАТИ ЛИ СВОЯ EMAIL ДО МЕДИИТЕ? ПОМОГНА ЛИ?
http://vbox7.com/play:ef531b87 това е бясната Карина
http://vbox7.com/play:ef531b87 това е бясната Карина
-
- фен клуб-скобар
- Мнения: 371
- Регистриран на: Сря Мар 14, 2007 8:15 pm
- Местоположение: Перник
- Обратна връзка:
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
филтъра най-често се намира отпред отдясно под чистачките колежке.
http://www.krakra-fishing.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
Да се върнем на първоисточника на проблема ИТАЛИАНСКА КОЛА нема по проблемнаlina написа:AL KAPONE написа:lina написа:Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцалПроблема Ви е чисто дамски и не само при фият а при повечето автомобили управлявани от Дами!
Не твърдя, че сте лоши шофьри, даже напротив! Дамите са по внимателни....
Има едно друго копченце, което върти въздуха от купето и този, който влиза от вън...![]()
Проверете дали не върти само вътре
Да колега, признавам, че на това копченце чисто по женски не само не му обърнах внимание, ами и не подозирах за съществуването муВ следствие на проблема не само го открих, но го и използвах, не помогна, после и на майстори я водих и ме успокоиха, че така ги правят фиатите...
А за шофирането държа да отбележа, че съм съм добра.



-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 234
- Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 8:42 pm
- Местоположение: ПЛОВДИВ
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
който има възможност да си вземе японска.може да са скъпи частите но като ги смениш забравяш. това ми е четвърта кола за 3 години и мисля поне още толкова да не я сменям. другите коли бяха вътре като подвижни работилници от тези риби
- maycal
- ще става разбирач
- Мнения: 546
- Регистриран на: Пон Сеп 10, 2007 10:40 pm
- Местоположение: София
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
sashko71, може и да не си глупак, но си неоригинален вече, повтаряш се, банален момък си!sashko71 написа: Да се върнем на първоисточника на проблема ИТАЛИАНСКА КОЛА нема по проблемна![]()
![]()

-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 234
- Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 8:42 pm
- Местоположение: ПЛОВДИВ
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
като отидеш пак на майстор за този проблем кажи им за да не те мотаят още да проверят дали не ти е заседнала клапата в затворено положение(откачила)на въздохопроводаlina написа:Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцал
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
Дали съм глупак или не бог знае но факта за италианските е такъв.Малко са хората които биха си признали че са сбъркали с покупката на такава кола.maycal написа:sashko71, може и да не си глупак, но си неоригинален вече, повтаряш се, банален момък си!sashko71 написа: Да се върнем на първоисточника на проблема ИТАЛИАНСКА КОЛА нема по проблемна![]()
![]()
- Димо Генчев
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет Авг 03, 2006 9:56 am
- Местоположение: София, Хаджи Димитър
- Обратна връзка:
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
Първо, по въпроса за амортисьорите.
Щом има съмнения, наистина ги смени, но моят съвет е да отидеш при Италиянеца и за по 35-40лв да си вземеш цели сглобени макферсони. Досега за повече от 10 години по тази схема съм попадал на лош амортисьор един път само. По този начин взимаш все пак почти сигурно оригинални (а ти правилно си се усетил, че са най-хубави), а не боклуците от магазините. Освен това избягваш досадното разглобяване на пружини и т.н.. което не е никак маловажно, ако нямаш скоби, пистолет и необходимите умения. Просто ги сменяш изцяло и готово. А и печелиш читави тампони и пружини. Обикновено има избор.
За изпотяването.
Както вече бе споменато по-горе, причините са няколко - течащо радиаторче на парното, затворена (или блокирала)клапа за рециркулация (копчето със завътяната стрелка), мръсен филтър за купето.
НАй-лесно се процедира с рециркулацията - просто я дръж в положение да влиза ВЪНШЕН въздух, на вътрешен се включва само за кратко, когато някой чади прекалено много и ни трови. Друг е въпросът, ако е блокирала (или се е огънала, пробила и т.н.) клапата (би трябвало да се вижда под филтъра за купето).
Що се отнася до този филтър - на Пунто-то се намира отдясно под черната пластмаса, която е под предното стъкло. Махат се чистачките, след това се отвиват няколко винтчета и с изненада откривате какъв мръсен филтър имате. Имайте предвид, че дори да няма климатик филтър може да има.
Номерът с леко отвореното стъкло (задно, ако има) го ползвахме навремето с ладите, защото нямаше друга възможност. Помага, но не е това начинът.
Радиаторчето се смена с НОВО, операцията не е за любители.
И един съвет - разпотяване на стъклата се постига много лесно като включите климатика, ако има разбира се.
Относно там някакъв колега, който като развален грамофон се опитва да пробутва остарели митове - не си интересен, Сашко.
Щом има съмнения, наистина ги смени, но моят съвет е да отидеш при Италиянеца и за по 35-40лв да си вземеш цели сглобени макферсони. Досега за повече от 10 години по тази схема съм попадал на лош амортисьор един път само. По този начин взимаш все пак почти сигурно оригинални (а ти правилно си се усетил, че са най-хубави), а не боклуците от магазините. Освен това избягваш досадното разглобяване на пружини и т.н.. което не е никак маловажно, ако нямаш скоби, пистолет и необходимите умения. Просто ги сменяш изцяло и готово. А и печелиш читави тампони и пружини. Обикновено има избор.
За изпотяването.
Както вече бе споменато по-горе, причините са няколко - течащо радиаторче на парното, затворена (или блокирала)клапа за рециркулация (копчето със завътяната стрелка), мръсен филтър за купето.
НАй-лесно се процедира с рециркулацията - просто я дръж в положение да влиза ВЪНШЕН въздух, на вътрешен се включва само за кратко, когато някой чади прекалено много и ни трови. Друг е въпросът, ако е блокирала (или се е огънала, пробила и т.н.) клапата (би трябвало да се вижда под филтъра за купето).
Що се отнася до този филтър - на Пунто-то се намира отдясно под черната пластмаса, която е под предното стъкло. Махат се чистачките, след това се отвиват няколко винтчета и с изненада откривате какъв мръсен филтър имате. Имайте предвид, че дори да няма климатик филтър може да има.
Номерът с леко отвореното стъкло (задно, ако има) го ползвахме навремето с ладите, защото нямаше друга възможност. Помага, но не е това начинът.
Радиаторчето се смена с НОВО, операцията не е за любители.
И един съвет - разпотяване на стъклата се постига много лесно като включите климатика, ако има разбира се.
Относно там някакъв колега, който като развален грамофон се опитва да пробутва остарели митове - не си интересен, Сашко.
Не слушай какво ти казват повечето хора, защото точно повечето хора са обикновено по-глупави...
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
Не се опитвам да насаждам стари митове и легенди нито да се правя на интересенДимо Генчев написа:Първо, по въпроса за амортисьорите.
Щом има съмнения, наистина ги смени, но моят съвет е да отидеш при Италиянеца и за по 35-40лв да си вземеш цели сглобени макферсони. Досега за повече от 10 години по тази схема съм попадал на лош амортисьор един път само. По този начин взимаш все пак почти сигурно оригинални (а ти правилно си се усетил, че са най-хубави), а не боклуците от магазините. Освен това избягваш досадното разглобяване на пружини и т.н.. което не е никак маловажно, ако нямаш скоби, пистолет и необходимите умения. Просто ги сменяш изцяло и готово. А и печелиш читави тампони и пружини. Обикновено има избор.
За изпотяването.
Както вече бе споменато по-горе, причините са няколко - течащо радиаторче на парното, затворена (или блокирала)клапа за рециркулация (копчето със завътяната стрелка), мръсен филтър за купето.
НАй-лесно се процедира с рециркулацията - просто я дръж в положение да влиза ВЪНШЕН въздух, на вътрешен се включва само за кратко, когато някой чади прекалено много и ни трови. Друг е въпросът, ако е блокирала (или се е огънала, пробила и т.н.) клапата (би трябвало да се вижда под филтъра за купето).
Що се отнася до този филтър - на Пунто-то се намира отдясно под черната пластмаса, която е под предното стъкло. Махат се чистачките, след това се отвиват няколко винтчета и с изненада откривате какъв мръсен филтър имате. Имайте предвид, че дори да няма климатик филтър може да има.
Номерът с леко отвореното стъкло (задно, ако има) го ползвахме навремето с ладите, защото нямаше друга възможност. Помага, но не е това начинът.
Радиаторчето се смена с НОВО, операцията не е за любители.
И един съвет - разпотяване на стъклата се постига много лесно като включите климатика, ако има разбира се.
Относно там някакъв колега, който като развален грамофон се опитва да пробутва остарели митове - не си интересен, Сашко.

-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто Мар 21, 2006 7:46 pm
- Местоположение: Враца
- Обратна връзка:
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
това се дължи на италианските амортисьори. маслото втях е по-тънко и зимно време замръзват,клопат ,в следствие но което опускатmaycal написа:амортисьор (преден) да е най-неочаквано в плачевно състояние-все едно го няма, и след около половин час да е много по-добре, а сега-все едно нищо му няма!?... Това се случва за пръв път, при положение, че преди няколко дни тръгнах при определено по-ниска температура и всичко беше наред!...Аз, междувременно, купих два амортисьора (по 72 лв. единия), и утре ще сменям и двата....Колата е Фиат Пунто 99 г., от първия модел, изминати километри-неизвестни(?)!...Предполагам, че дори и сега да е добре, щом като е имало такъв проблем, вероятността да се появи пак я има!...От друга страна, новите амортисьори са от специализиран магазин за резервни части за Фиат, но със сигурност не са по-добри от оригиналните, които, предполагам, са много по-скъпи!

-
- разбира нещата
- Мнения: 926
- Регистриран на: Съб Яну 17, 2009 9:51 am
- Местоположение: Стамболийски
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
Здравейте колеги!Моля да ме извините за отклонението на темата,но търся компетентно мнение.Някой от Вас дали е използвал "Хадо",някаква добавка за подобряването работата на двигател.Двигателя е дизелов и зимата без дърпане не пали,а колата я ползва само в този сезон,та се е засилил да купува такова нещо,което не е никак евтино.Негов приятел го посъветвал че имало ефект,но много се съмнявам.Благодаря предварително и още веднъж,извинете ме!
А моето мнение по темата е-новото си е ново,колкото и некачествени да са новите амортисьори,все пак са нови.Не искам да Ви плаша,но мой познат претърпя катастрофа със семейството си,заради калпав амортисьор.Сменяй колега и не се замисляй!
А моето мнение по темата е-новото си е ново,колкото и некачествени да са новите амортисьори,все пак са нови.Не искам да Ви плаша,но мой познат претърпя катастрофа със семейството си,заради калпав амортисьор.Сменяй колега и не се замисляй!
"Пише жени - влизаш то тоалетна"
Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)
Преди да слага квито и да е добавки в мотора нека му направят една диагностика.Има сумати причини един дизел да не пали/подгряващи свещи,запушени дюзи,гнп,може да смуче въздух и тн.От доста време карам дизел и единствената добавка която слагам е за горивото на Кастрол.Каква е колата дай марка може да го насочиме към добър майстор евентуално.valmet написа:Здравейте колеги!Моля да ме извините за отклонението на темата,но търся компетентно мнение.Някой от Вас дали е използвал "Хадо",някаква добавка за подобряването работата на двигател.Двигателя е дизелов и зимата без дърпане не пали,а колата я ползва само в този сезон,та се е засилил да купува такова нещо,което не е никак евтино.Негов приятел го посъветвал че имало ефект,но много се съмнявам.Благодаря предварително и още веднъж,извинете ме!
А моето мнение по темата е-новото си е ново,колкото и некачествени да са новите амортисьори,все пак са нови.Не искам да Ви плаша,но мой познат претърпя катастрофа със семейството си,заради калпав амортисьор.Сменяй колега и не се замисляй!