Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Всичко за което не намирате подходящ форум

Модератор: dantho.mihov

Аватар
AL KAPONE
кандидат преподавател
кандидат преподавател
Мнения: 3072
Регистриран на: Чет Фев 15, 2007 2:56 pm
Местоположение: от Село

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от AL KAPONE »

lina написа:Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцал :D
:roll: Проблема Ви е чисто дамски и не само при фият а при повечето автомобили управлявани от Дами! 8)
Не твърдя, че сте лоши шофьри, даже напротив! Дамите са по внимателни....
Има едно друго копченце, което върти въздуха от купето и този, който влиза от вън... :idea:
Проверете дали не върти само вътре :wink:

п.п До колегата с амортисьра... Убеден съм , че тези които са на 10 години са загубили доста от качествата си и работят на 60-70 процента :wink: Слагай новите и не се занимавай с гупости.... тропне ли нещо, усъмнили те, сменяй.... живота на теб и околните, няма цена :smt023 имам тресачка в София обади се!!!
Когато се издигаш, приятелите ти разбират кой си.
Когато падаш, разбираш кои са приятелите ти.
Аватар
maycal
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 546
Регистриран на: Пон Сеп 10, 2007 10:40 pm
Местоположение: София

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от maycal »

AL KAPONE написа:
lina написа:Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцал :D
:roll: Проблема Ви е чисто дамски и не само при фият а при повечето автомобили управлявани от Дами! 8)
Не твърдя, че сте лоши шофьри, даже напротив! Дамите са по внимателни....
Има едно друго копченце, което върти въздуха от купето и този, който влиза от вън... :idea:
Проверете дали не върти само вътре :wink:
!

Прав си, но дори когато е задействано копчето, което имаш предвид, пак често се получава голямо запотяване!


ПП Писах бележка на лични относно "тресачката". Благодаря! :)
Аватар
lina
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Яну 29, 2008 5:39 pm
Местоположение: Kanzas City или по нашенски Казанлък :)))

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от lina »

maycal написа:
lina написа:Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцал :D
Според мен трябва да е отворен леко прозореца за да излиза парата!?...Ако има много влага, топлината я превръща в пара, която на стъклото, което въпреки парното не може да се стопли много, се втечнява!...При мен често се получава също нещо подобно..., един път, през есента, имаше много дъжд и влага и всичките стъкла бяха много запотени, въпреки че вентилатора и парното бяха на максимум! Когато отворих прозорците всичко се нормализира почти за секунди!

Драги колега, нима не сте запознат, че ние жените сме много зиморничеви животни :D :D :D Пробвала съм, цяла зима пътувам на отворен прозорец, помага, но не изцяло. Няма да се оплаквам колко студ съм събрала.
А ТИ ИЗПРАТИ ЛИ СВОЯ EMAIL ДО МЕДИИТЕ? ПОМОГНА ЛИ?
http://vbox7.com/play:ef531b87 това е бясната Карина
Аватар
lina
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Яну 29, 2008 5:39 pm
Местоположение: Kanzas City или по нашенски Казанлък :)))

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от lina »

AL KAPONE написа:
lina написа:Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцал :D
:roll: Проблема Ви е чисто дамски и не само при фият а при повечето автомобили управлявани от Дами! 8)
Не твърдя, че сте лоши шофьри, даже напротив! Дамите са по внимателни....
Има едно друго копченце, което върти въздуха от купето и този, който влиза от вън... :idea:
Проверете дали не върти само вътре :wink:

Да колега, признавам, че на това копченце чисто по женски не само не му обърнах внимание, ами и не подозирах за съществуването му :D В следствие на проблема не само го открих, но го и използвах, не помогна, после и на майстори я водих и ме успокоиха, че така ги правят фиатите...
А за шофирането държа да отбележа, че съм съм добра.
А ТИ ИЗПРАТИ ЛИ СВОЯ EMAIL ДО МЕДИИТЕ? ПОМОГНА ЛИ?
http://vbox7.com/play:ef531b87 това е бясната Карина
Емил Димитров
фен клуб-скобар
Мнения: 371
Регистриран на: Сря Мар 14, 2007 8:15 pm
Местоположение: Перник
Обратна връзка:

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от Емил Димитров »

филтъра най-често се намира отпред отдясно под чистачките колежке.
http://www.krakra-fishing.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
sashko71
новобранец
новобранец
Мнения: 68
Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 8:54 pm

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от sashko71 »

lina написа:
AL KAPONE написа:
lina написа:Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцал :D
:roll: Проблема Ви е чисто дамски и не само при фият а при повечето автомобили управлявани от Дами! 8)
Не твърдя, че сте лоши шофьри, даже напротив! Дамите са по внимателни....
Има едно друго копченце, което върти въздуха от купето и този, който влиза от вън... :idea:
Проверете дали не върти само вътре :wink:

Да колега, признавам, че на това копченце чисто по женски не само не му обърнах внимание, ами и не подозирах за съществуването му :D В следствие на проблема не само го открих, но го и използвах, не помогна, после и на майстори я водих и ме успокоиха, че така ги правят фиатите...
А за шофирането държа да отбележа, че съм съм добра.
Да се върнем на първоисточника на проблема ИТАЛИАНСКА КОЛА нема по проблемна :D :D :D
joro_8411
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 234
Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 8:42 pm
Местоположение: ПЛОВДИВ

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от joro_8411 »

който има възможност да си вземе японска.може да са скъпи частите но като ги смениш забравяш. това ми е четвърта кола за 3 години и мисля поне още толкова да не я сменям. другите коли бяха вътре като подвижни работилници от тези риби
Аватар
maycal
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 546
Регистриран на: Пон Сеп 10, 2007 10:40 pm
Местоположение: София

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от maycal »

sashko71 написа: Да се върнем на първоисточника на проблема ИТАЛИАНСКА КОЛА нема по проблемна :D :D :D
sashko71, може и да не си глупак, но си неоригинален вече, повтаряш се, банален момък си! :rolleyes:
joro_8411
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 234
Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 8:42 pm
Местоположение: ПЛОВДИВ

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от joro_8411 »

lina написа:Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцал :D
като отидеш пак на майстор за този проблем кажи им за да не те мотаят още да проверят дали не ти е заседнала клапата в затворено положение(откачила)на въздохопровода
sashko71
новобранец
новобранец
Мнения: 68
Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 8:54 pm

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от sashko71 »

maycal написа:
sashko71 написа: Да се върнем на първоисточника на проблема ИТАЛИАНСКА КОЛА нема по проблемна :D :D :D
sashko71, може и да не си глупак, но си неоригинален вече, повтаряш се, банален момък си! :rolleyes:
Дали съм глупак или не бог знае но факта за италианските е такъв.Малко са хората които биха си признали че са сбъркали с покупката на такава кола.
Аватар
Димо Генчев
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 282
Регистриран на: Чет Авг 03, 2006 9:56 am
Местоположение: София, Хаджи Димитър
Обратна връзка:

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от Димо Генчев »

Първо, по въпроса за амортисьорите.
Щом има съмнения, наистина ги смени, но моят съвет е да отидеш при Италиянеца и за по 35-40лв да си вземеш цели сглобени макферсони. Досега за повече от 10 години по тази схема съм попадал на лош амортисьор един път само. По този начин взимаш все пак почти сигурно оригинални (а ти правилно си се усетил, че са най-хубави), а не боклуците от магазините. Освен това избягваш досадното разглобяване на пружини и т.н.. което не е никак маловажно, ако нямаш скоби, пистолет и необходимите умения. Просто ги сменяш изцяло и готово. А и печелиш читави тампони и пружини. Обикновено има избор.

За изпотяването.
Както вече бе споменато по-горе, причините са няколко - течащо радиаторче на парното, затворена (или блокирала)клапа за рециркулация (копчето със завътяната стрелка), мръсен филтър за купето.
НАй-лесно се процедира с рециркулацията - просто я дръж в положение да влиза ВЪНШЕН въздух, на вътрешен се включва само за кратко, когато някой чади прекалено много и ни трови. Друг е въпросът, ако е блокирала (или се е огънала, пробила и т.н.) клапата (би трябвало да се вижда под филтъра за купето).
Що се отнася до този филтър - на Пунто-то се намира отдясно под черната пластмаса, която е под предното стъкло. Махат се чистачките, след това се отвиват няколко винтчета и с изненада откривате какъв мръсен филтър имате. Имайте предвид, че дори да няма климатик филтър може да има.
Номерът с леко отвореното стъкло (задно, ако има) го ползвахме навремето с ладите, защото нямаше друга възможност. Помага, но не е това начинът.
Радиаторчето се смена с НОВО, операцията не е за любители.
И един съвет - разпотяване на стъклата се постига много лесно като включите климатика, ако има разбира се.

Относно там някакъв колега, който като развален грамофон се опитва да пробутва остарели митове - не си интересен, Сашко.
Не слушай какво ти казват повечето хора, защото точно повечето хора са обикновено по-глупави...
sashko71
новобранец
новобранец
Мнения: 68
Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 8:54 pm

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от sashko71 »

Димо Генчев написа:Първо, по въпроса за амортисьорите.
Щом има съмнения, наистина ги смени, но моят съвет е да отидеш при Италиянеца и за по 35-40лв да си вземеш цели сглобени макферсони. Досега за повече от 10 години по тази схема съм попадал на лош амортисьор един път само. По този начин взимаш все пак почти сигурно оригинални (а ти правилно си се усетил, че са най-хубави), а не боклуците от магазините. Освен това избягваш досадното разглобяване на пружини и т.н.. което не е никак маловажно, ако нямаш скоби, пистолет и необходимите умения. Просто ги сменяш изцяло и готово. А и печелиш читави тампони и пружини. Обикновено има избор.

За изпотяването.
Както вече бе споменато по-горе, причините са няколко - течащо радиаторче на парното, затворена (или блокирала)клапа за рециркулация (копчето със завътяната стрелка), мръсен филтър за купето.
НАй-лесно се процедира с рециркулацията - просто я дръж в положение да влиза ВЪНШЕН въздух, на вътрешен се включва само за кратко, когато някой чади прекалено много и ни трови. Друг е въпросът, ако е блокирала (или се е огънала, пробила и т.н.) клапата (би трябвало да се вижда под филтъра за купето).
Що се отнася до този филтър - на Пунто-то се намира отдясно под черната пластмаса, която е под предното стъкло. Махат се чистачките, след това се отвиват няколко винтчета и с изненада откривате какъв мръсен филтър имате. Имайте предвид, че дори да няма климатик филтър може да има.
Номерът с леко отвореното стъкло (задно, ако има) го ползвахме навремето с ладите, защото нямаше друга възможност. Помага, но не е това начинът.
Радиаторчето се смена с НОВО, операцията не е за любители.
И един съвет - разпотяване на стъклата се постига много лесно като включите климатика, ако има разбира се.

Относно там някакъв колега, който като развален грамофон се опитва да пробутва остарели митове - не си интересен, Сашко.
Не се опитвам да насаждам стари митове и легенди нито да се правя на интересен :shock: .Влез във фен сайта на фиат и виж за какво иде реч.Има моменти когато е по лесно да смениш колата отколкото да ти къса нервите и джоба нон стоп.
kalcho
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 285
Регистриран на: Вто Мар 21, 2006 7:46 pm
Местоположение: Враца
Обратна връзка:

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от kalcho »

maycal написа:амортисьор (преден) да е най-неочаквано в плачевно състояние-все едно го няма, и след около половин час да е много по-добре, а сега-все едно нищо му няма!? :o ... Това се случва за пръв път, при положение, че преди няколко дни тръгнах при определено по-ниска температура и всичко беше наред!...Аз, междувременно, купих два амортисьора (по 72 лв. единия), и утре ще сменям и двата....Колата е Фиат Пунто 99 г., от първия модел, изминати километри-неизвестни(?)!...Предполагам, че дори и сега да е добре, щом като е имало такъв проблем, вероятността да се появи пак я има!...От друга страна, новите амортисьори са от специализиран магазин за резервни части за Фиат, но със сигурност не са по-добри от оригиналните, които, предполагам, са много по-скъпи! :o
това се дължи на италианските амортисьори. маслото втях е по-тънко и зимно време замръзват,клопат ,в следствие но което опускат :toimonster:
valmet
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 926
Регистриран на: Съб Яну 17, 2009 9:51 am
Местоположение: Стамболийски

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от valmet »

Здравейте колеги!Моля да ме извините за отклонението на темата,но търся компетентно мнение.Някой от Вас дали е използвал "Хадо",някаква добавка за подобряването работата на двигател.Двигателя е дизелов и зимата без дърпане не пали,а колата я ползва само в този сезон,та се е засилил да купува такова нещо,което не е никак евтино.Негов приятел го посъветвал че имало ефект,но много се съмнявам.Благодаря предварително и още веднъж,извинете ме!
А моето мнение по темата е-новото си е ново,колкото и некачествени да са новите амортисьори,все пак са нови.Не искам да Ви плаша,но мой познат претърпя катастрофа със семейството си,заради калпав амортисьор.Сменяй колега и не се замисляй!
"Пише жени - влизаш то тоалетна"
sashko71
новобранец
новобранец
Мнения: 68
Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 8:54 pm

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от sashko71 »

valmet написа:Здравейте колеги!Моля да ме извините за отклонението на темата,но търся компетентно мнение.Някой от Вас дали е използвал "Хадо",някаква добавка за подобряването работата на двигател.Двигателя е дизелов и зимата без дърпане не пали,а колата я ползва само в този сезон,та се е засилил да купува такова нещо,което не е никак евтино.Негов приятел го посъветвал че имало ефект,но много се съмнявам.Благодаря предварително и още веднъж,извинете ме!
А моето мнение по темата е-новото си е ново,колкото и некачествени да са новите амортисьори,все пак са нови.Не искам да Ви плаша,но мой познат претърпя катастрофа със семейството си,заради калпав амортисьор.Сменяй колега и не се замисляй!
Преди да слага квито и да е добавки в мотора нека му направят една диагностика.Има сумати причини един дизел да не пали/подгряващи свещи,запушени дюзи,гнп,може да смуче въздух и тн.От доста време карам дизел и единствената добавка която слагам е за горивото на Кастрол.Каква е колата дай марка може да го насочиме към добър майстор евентуално.
Публикувай отговор

Обратно към “Разни”