Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.
разхода на гориво ти е последната грижа - не вярвам за един сезон да изгориш и 100л бензин - на фона на общите разходи е нищо - дали ще ти харчи 0.6 или 1.2л на час... все тая!
Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.

Последно промяна от m_nanchev на Вто Мар 23, 2010 2:57 pm, променено общо 1 път.
Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.

Последно промяна от m_nanchev на Вто Мар 23, 2010 2:51 pm, променено общо 1 път.
Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.
значи разликата е 20%
Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.

Последно промяна от m_nanchev на Вто Мар 23, 2010 2:51 pm, променено общо 1 път.
- ceno cenov
- разбира нещата
- Мнения: 838
- Регистриран на: Вто Юни 27, 2006 9:31 am
Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.
Е тук вече трябва да тръгнеш от другата страна. Първо си харесай лодка а ботуша ще е по лодката. А за стабилност: на вълни килните, на без вълни
плоскодънните. На мен лично втората лодка дето си показал много ми харесва, но не и знам параметрите да се не окаже, че е подходяща за 15-20 к.с. мотор 


- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.
като гледам как е изрязан транеца на втората със сигурност е за къс ботуш както и плоскодънната...
дължината на ботуша се определя с мерене, а не с "кой е по-добре"... писано е и в други теми как се измерва.
дължината на ботуша се определя с мерене, а не с "кой е по-добре"... писано е и в други теми как се измерва.
Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.

Последно промяна от m_nanchev на Вто Мар 23, 2010 2:52 pm, променено общо 1 път.
Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.
склонен съм да сменя родката което и ще направя но да избера правилният за мен днигателТедо написа:като гледам как е изрязан транеца на втората със сигурност е за къс ботуш както и плоскодънната...
дължината на ботуша се определя с мерене, а не с "кой е по-добре"... писано е и в други теми как се измерва.
- ceno cenov
- разбира нещата
- Мнения: 838
- Регистриран на: Вто Юни 27, 2006 9:31 am
Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.
Абе чудя се що за модератор си като нищо не отбираш
Обади се на Тедо да ти каже каквао да си купиш и си готов.



Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.

Последно промяна от m_nanchev на Вто Мар 23, 2010 2:53 pm, променено общо 1 път.
Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.
При условие, че държиш да си вземеш двигател с дълъд ботуш, има решение.
До колкото разбрах тези мотори с дългия ботуш са по евтини , което според мен няма логика. По принцип са по скъпи.
Аако лодката ти е за моторс къс може да пробваш да увеличиш височината на транеца. Един правоъгален профил от нераждавейка с 3 или 4 болта се прихваща от горната страна така , че да ти пасне на ботуша. Трябва да е колкото се може по стабилно направено.
А ко някой каже , че не става мога да го уверя , че става имал съм такава лодка а и съм виждал същто решение на доста други лодки .
Има и друго, извън-бордовите мотори до 15 коня по принзип са с по-къси и лодките които са предназначени за мотори до 15 коня са с транец който да им отговаря. Моторите с дълги ботуши до 15 коня се използват предимно като основни или помощи за ветроходки или големи лодки с по висок борд. Ако оставаш на лодки до 4-4,50 м едва ли теще са с висок транец. Дано си ме разбрал какво имам в на предвид.
Успех с по нататъчните решения и айде взимай го , че дойде сезона
До колкото разбрах тези мотори с дългия ботуш са по евтини , което според мен няма логика. По принцип са по скъпи.
Аако лодката ти е за моторс къс може да пробваш да увеличиш височината на транеца. Един правоъгален профил от нераждавейка с 3 или 4 болта се прихваща от горната страна така , че да ти пасне на ботуша. Трябва да е колкото се може по стабилно направено.
А ко някой каже , че не става мога да го уверя , че става имал съм такава лодка а и съм виждал същто решение на доста други лодки .
Има и друго, извън-бордовите мотори до 15 коня по принзип са с по-къси и лодките които са предназначени за мотори до 15 коня са с транец който да им отговаря. Моторите с дълги ботуши до 15 коня се използват предимно като основни или помощи за ветроходки или големи лодки с по висок борд. Ако оставаш на лодки до 4-4,50 м едва ли теще са с висок транец. Дано си ме разбрал какво имам в на предвид.
Успех с по нататъчните решения и айде взимай го , че дойде сезона

- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.
на втората лодка лесно може да се преправи транеца за дълъг ботуш, защото допълнително е изрязван (модела е правен за дълъг или къс ботуш според клиента)...
тия 2-тактови 9.9кс са на разродажба, а пък няма търсене - затова са толкова по-евтини...
тия 2-тактови 9.9кс са на разродажба, а пък няма търсене - затова са толкова по-евтини...
Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.

Последно промяна от m_nanchev на Пон Мар 16, 2009 1:20 pm, променено общо 1 път.
Re: какъв двигател да си купя 9.9к/2т. или 6к/4т.
запознат съм със закрепването на двигателя на втората лодка .и аз щях да вземам такава но не е изпипано захващането имаше случаи на паднал двигател точно на този модел