Къде се намирам:
Относно Сайта
Разни
naRiba.com

Форум


За номерата на автоджамбазите...
Модератор: dantho.mihov
За номерата на автоджамбазите...
В другите форуми се повдигна тая тема за авто джамбазите и техните номера... Laughing
Разказах на един колега как слагали бастуни в багажника...за да покажат, че въпросната кола е била карана....от инвалид или закъсал пенсионер... Wink
Това е нищо...рече колегата ...и ми разказа следната история... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
"Отивам на пазара за стари трошки в Бургас...дето е между гробищата и Метро по околовръстното...
помотах се , гледах де що има ...докато не попаднах на ГОЛФ 2ка...с транзитен номер..
Завъртях се около колата...докато от някъде не изникна собственика...един такъв дребен, очукан човечец...
завързахме разговор...каква е колата...от къде...как е дошла...на собствен ход или с автовоз....
Човечеца...ме изгледа и започна...
Тая кола е от Германия...
продължението ТУК...как сякъл дървото пред гаража...
http://forum.blackseawolves.eu/viewtopic.php?p=415#415
мързи ме да пиша...по 2 пъти в тая жега....
Разказах на един колега как слагали бастуни в багажника...за да покажат, че въпросната кола е била карана....от инвалид или закъсал пенсионер... Wink
Това е нищо...рече колегата ...и ми разказа следната история... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
"Отивам на пазара за стари трошки в Бургас...дето е между гробищата и Метро по околовръстното...
помотах се , гледах де що има ...докато не попаднах на ГОЛФ 2ка...с транзитен номер..
Завъртях се около колата...докато от някъде не изникна собственика...един такъв дребен, очукан човечец...
завързахме разговор...каква е колата...от къде...как е дошла...на собствен ход или с автовоз....
Човечеца...ме изгледа и започна...
Тая кола е от Германия...
продължението ТУК...как сякъл дървото пред гаража...




http://forum.blackseawolves.eu/viewtopic.php?p=415#415
мързи ме да пиша...по 2 пъти в тая жега....

- баничката
- ще става разбирач
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря Май 23, 2007 9:26 pm
- Местоположение: Враца
Аз в Австрия оня австриец ми поиска 800е за един скапан Голф тройка.
Викам му: Was is das, Gunter...
Гюнтер се казваше и преди бях земал коли от него, ама гявол.
Та викам- така нема стане- вадя шише ракия- той умираше за нашенска- та с него кило и половина ракия изпихме, после и на канадска борба го бих и ми даде колата за 250 евро- е такава цигания не е имало- цела нощ се дърпахме като цигани и на сутринта бегах рано дорде още не му беше изчемрела главата от ракията.

Викам му: Was is das, Gunter...
Гюнтер се казваше и преди бях земал коли от него, ама гявол.
Та викам- така нема стане- вадя шише ракия- той умираше за нашенска- та с него кило и половина ракия изпихме, после и на канадска борба го бих и ми даде колата за 250 евро- е такава цигания не е имало- цела нощ се дърпахме като цигани и на сутринта бегах рано дорде още не му беше изчемрела главата от ракията.



- Димо Генчев
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет Авг 03, 2006 9:56 am
- Местоположение: София, Хаджи Димитър
- Обратна връзка:
Понеже вече повечето съвременни коли имат най-различни системи, като дадете контакт обикновено светват известно количечство контролни лампи, които ЕДНА СЛЕД ДРУГА трябва да загават, т.е. теста е минал и всичко е ОК. Дотук добре, но ако например АБС -ът нещо не е в ред, лампата му няма да изгасне...И к'во правим - да я изскубнем не върви клиентът ще я търси, хората вече не ядът чак толкова доматите с колците. Обикновено се се откача (или срязва) проводника към съответната лампа, а за да свети към нея се свързва мост от друга система, която е в ред - напремер airbeg. И тогава при теста ще светят и гаснат и двете, само че абсолютно синхронно, което трябва да буди подозрение, понеже тестването не е еднакво по време за всяка система
Е, има и по-нагли обяснения - на брат ми като избирахме колата ламапата за възглавниците светеше..."карай, ще изгасне, това е, понеже колата беше на мивка" - хахаха...нямам думи. Естествено не повярвахме, просто се спазарихме за цената. А си свети и до ден днешен...
Абе, като почнем да викаме втора употреба на 3 годишни кочини, тогава можем горе-долу да очакваме нещо нормално, тези ма по 10години са си изпяли песента

Е, има и по-нагли обяснения - на брат ми като избирахме колата ламапата за възглавниците светеше..."карай, ще изгасне, това е, понеже колата беше на мивка" - хахаха...нямам думи. Естествено не повярвахме, просто се спазарихме за цената. А си свети и до ден днешен...
Абе, като почнем да викаме втора употреба на 3 годишни кочини, тогава можем горе-долу да очакваме нещо нормално, тези ма по 10години са си изпяли песента

Не слушай какво ти казват повечето хора, защото точно повечето хора са обикновено по-глупави...
- barutchiata ©
- Администратор
- Мнения: 5592
- Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 9:35 pm
- Местоположение: България & Österreich
Re: За номерата на автоджамбазите...
batmilen написа:
мързи ме да пиша...по 2 пъти в тая жега....
То става мноо бързо бе батка.Първо copy на текста и после Paste на другото място.
- Димо Генчев
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет Авг 03, 2006 9:56 am
- Местоположение: София, Хаджи Димитър
- Обратна връзка:
Ааа, ми и моята е точно на 15Marco Polo написа:Пепел ти на езика, моята е на 15, а мисля още да си я покарам...Димо Генчев написа:... тези ма по 10години са си изпяли песента![]()



Имам предвид, че обикнвено след около 10 години почват да капризничат всякакви датчици и др. Освен това трудно се запазва външния вид, е, ако толкова държиш на него. Аз не, защото


Между другото, аз против номерата на тарикатите се боря по следния начин: Карам само една марка, за която знам повече от продавача, даже го лъжа, че е много счупена за неща, които знам, че се оправят лесно


Не слушай какво ти казват повечето хора, защото точно повечето хора са обикновено по-глупави...
Димич, човек се учи цял живот...сменях таралясниците...от по 10 и нагоре години...
сега на моя ФОР40 му светна ламба с ключе...на таблото на компа...
изключих акумулатора...веднаж, два пъти...до няколко пъти...защото като го изключа...лампата изгасва...
да ама не сле 100 км. пак светна...
и кво направих ...взех и турих на светещата част на таблото черна лепенка...така поне не ме дразни ...нека си свети маа му...
после прочетох, че като светне немедленно дрябва да бягаш при техникеа в сервиза...
ми да си бегат като е бил нов и млад
маа ще бегам...

сега на моя ФОР40 му светна ламба с ключе...на таблото на компа...


да ама не сле 100 км. пак светна...


после прочетох, че като светне немедленно дрябва да бягаш при техникеа в сервиза...


маа ще бегам...