Къде се намирам:
Относно Сайта
Разни
naRiba.com

Форум


Препоръка за рибарска кола
Модератор: dantho.mihov
-
- кандидат преподавател
- Мнения: 3426
- Регистриран на: Пон Май 02, 2005 9:14 pm
- Местоположение: София, Русе
- Обратна връзка:
Още чакам , сега последно ми заявиха че чакали лагерите за коляновия вал
Отнесох месец и нещо в сервиза
Вярно не стават, но сервиза в Русе на Тойота заслужават разстрел
След последното ми ходене при тея в Русе Ником, правих ремонт за 5000 лв, скъсаха болта на ангренажната ролка. Бях отишъл само за смяна на ремъци и масла
Та затова ползвам тези в София , че уж дават някаква гаранция

Отнесох месец и нещо в сервиза


Вярно не стават, но сервиза в Русе на Тойота заслужават разстрел

След последното ми ходене при тея в Русе Ником, правих ремонт за 5000 лв, скъсаха болта на ангренажната ролка. Бях отишъл само за смяна на ремъци и масла

Та затова ползвам тези в София , че уж дават някаква гаранция

-
- кандидат преподавател
- Мнения: 2753
- Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 1:59 pm
- Димо Генчев
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет Авг 03, 2006 9:56 am
- Местоположение: София, Хаджи Димитър
- Обратна връзка:
Да не се получава, че се повтаряме относно Нива-та, но ми хрумна, че доста често я виждам по френския ловен и риболовен канал в активна експлуатация. Явно не, защото са бедни...
Само че, верно, по магистрала е мъка.
Само че, верно, по магистрала е мъка.
Не слушай какво ти казват повечето хора, защото точно повечето хора са обикновено по-глупави...
Тедо написа:[]
човека има тойота лендкрузър, ти за някви лади ни пишеш... кое ли е по-здраво и проходимо...
Лада Нива е по-здрава и по-проходима.... По-проходима е защото като е по-евтина си по смел и на пресечените терени не ти пука и караш смело да не говорим за разтоянието между осите и други по-специфични неща.... по здрава е защото няма излишни електроники и всякакви глупави уж екстри, които да ти правят проблеми и тн. Да не подценяваме Руското машиностроене... Тия Лади и Уаз-ки са правени точно за оф-роуд защото в Русия до много селца и градчета няма пътища и там Нивата се е доказала и сега и се доказва.... А тази Тойота дето я хвалиш неструва това че е останала здрава не означава че е сигурна просто стечение на обстоятелствата... а и да ме прощавате с 5те бона за ремонт никога не бих дал толкова не защото ги нямам а защото не си заслужава.... Една лада нива струва 15000 чисто нова верно на външен вид е дървена и груба но на пътя няма да те предаде... Ленд крузърчето става само за гЪзарийка по магистралите и по улиците но не и за пресечени местности... само като видя колко му струва окачването и ми се завива свят....

-
- кандидат преподавател
- Мнения: 3426
- Регистриран на: Пон Май 02, 2005 9:14 pm
- Местоположение: София, Русе
- Обратна връзка:
Моя е стар модел (98 г) и не става за гъзареене по улиците
За Нивата съм съгласен че е добра за черни пътища.
Ама това че Крузера не става си в грешка,
1.Нивата е по къса , но и с по малки и по ниски гуми(тойотата е с 265/16/70
)
2. Абсолютно съм съгласен че караш през храститите и не ти пука че си я надрал.
3. Че е по здрава , зависи. Амортисиорите на моя ги счупихме като натоварихме малко над 500 кг бронзови изделия в багажника и пътувахме 2 човека Плевен -Русе
, ако Нивата издържи такъв товар я признавам
4. За електрониките , ами моя няма почти никакви, само блокажа на диференциала е електронен. Всичко друго е ръчно
5. Карал съм малко (100-тина км) Нива по поляни и байри, при голям наклон нагоре понякога не и достига мощност
(на газ де
)
Единствения минус за мен е доста големия разход, дано падне след ремонта
Надявам се че правите разлика между SUV (високопроходим градски автомобил) и джип
Нивата е добър автомобил , но да те чака на вилата водоема да е на 5-10 км от нея през гората


За Нивата съм съгласен че е добра за черни пътища.
Ама това че Крузера не става си в грешка,
1.Нивата е по къса , но и с по малки и по ниски гуми(тойотата е с 265/16/70

2. Абсолютно съм съгласен че караш през храститите и не ти пука че си я надрал.
3. Че е по здрава , зависи. Амортисиорите на моя ги счупихме като натоварихме малко над 500 кг бронзови изделия в багажника и пътувахме 2 човека Плевен -Русе


4. За електрониките , ами моя няма почти никакви, само блокажа на диференциала е електронен. Всичко друго е ръчно

5. Карал съм малко (100-тина км) Нива по поляни и байри, при голям наклон нагоре понякога не и достига мощност


Единствения минус за мен е доста големия разход, дано падне след ремонта

Надявам се че правите разлика между SUV (високопроходим градски автомобил) и джип
Нивата е добър автомобил , но да те чака на вилата водоема да е на 5-10 км от нея през гората

говориме за проходимост а не за товороносимост
елекронния блокаж е скапана работа я включи я не има ли датчик значи има и слабо място.... по късата ос на нивата я прави по-проходима всичко е механично и не съм съгласен че не и достига мощност по баирите ако има добри гуми и не е на газ нама мърдане върви навсякъде.... Вече е друг въпрос че на теб няма да ти върши работа щом ти трябва и товарно отделение... а за SUV и Джип има разлика но според мен Ленд Крузара си е чист SUV а джип мога да кажа на Ленд Роувър Дефендър например


- man1966
- ще става разбирач
- Мнения: 585
- Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 1:52 pm
- Местоположение: Свиленград
Митак-ти карал ли си Круизър бе-много го плюеш ми се струва.
Аз съм карал и Тойотата и с Нива съм щъкал по гьоловете..
Единственото предимство на Нивата е че я лашкаш яко по бодилите и не ти пука.
За всичко останало си е ташак спрямо Тоиотата,да не говорим пък че ич багаж не събира/нивата/...
Аз съм карал и Тойотата и с Нива съм щъкал по гьоловете..
Единственото предимство на Нивата е че я лашкаш яко по бодилите и не ти пука.
За всичко останало си е ташак спрямо Тоиотата,да не говорим пък че ич багаж не събира/нивата/...
Я елате рибенца при батко...
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
колега, пак ти пиша не ставай смешен с тая нива... мой познат си купи чисто нова за 12000лв с ДДС... на 30 000км й смени скоростна кутия... за по-дребните ежедневни ремонти въобще не коментирам! Наистина е евтина, но като здравина и възможности е много далеч!!!
Точно тоя Лендкрузър на снимките по-горе е работно изпълнение за Африка/Азия и т.н. С 2 цели моста и класичиски редови дизел 6-цил. 4.2л... Просто не мога да повярвам на глупостта, която си написал! Единственото, което му трябва за да е 100% за офроуд са гуми за кал - 33" влизат като у дома си без повдигане и т.н. и става джип, който нивата може само да гледа жално... съвсем друга категория /и цена разбира се/!
Но да се върнем на темата - Ивака си търси кола, която става за риболов и не харчи прекалено много! Не си търси "текезесарка" да ходи с нея по къра /само/...
Точно тоя Лендкрузър на снимките по-горе е работно изпълнение за Африка/Азия и т.н. С 2 цели моста и класичиски редови дизел 6-цил. 4.2л... Просто не мога да повярвам на глупостта, която си написал! Единственото, което му трябва за да е 100% за офроуд са гуми за кал - 33" влизат като у дома си без повдигане и т.н. и става джип, който нивата може само да гледа жално... съвсем друга категория /и цена разбира се/!
Но да се върнем на темата - Ивака си търси кола, която става за риболов и не харчи прекалено много! Не си търси "текезесарка" да ходи с нея по къра /само/...
man1966 написа:Митак-ти карал ли си Круизър бе-много го плюеш ми се струва.
Аз съм карал и Тойотата и с Нива съм щъкал по гьоловете..
Единственото предимство на Нивата е че я лашкаш яко по бодилите и не ти пука.
За всичко останало си е ташак спрямо Тоиотата,да не говорим пък че ич багаж не събира/нивата/...
карал съм но само няколко км не повече от 5 да добре вози да съгласен съм тъпкан е с екстри но за извън пътя просто не е това колата... ако е направен специален тунинг за офроуд става но иначе си е един обикновен SUV и няма какво да го хвалите недостатъците са повече от предимствата така е и с РАВ на тойота... ако искате истински Джип Ленд Роувър Дефендър всичко останало бледнее...

Тедо написа:колега, пак ти пиша не ставай смешен с тая нива... мой познат си купи чисто нова за 12000лв с ДДС... на 30 000км й смени скоростна кутия... за по-дребните ежедневни ремонти въобще не коментирам! Наистина е евтина, но като здравина и възможности е много далеч!!!
Точно тоя Лендкрузър на снимките по-горе е работно изпълнение за Африка/Азия и т.н. С 2 цели моста и класичиски редови дизел 6-цил. 4.2л... Просто не мога да повярвам на глупостта, която си написал! Единственото, което му трябва за да е 100% за офроуд са гуми за кал - 33" влизат като у дома си без повдигане и т.н. и става джип, който нивата може само да гледа жално... съвсем друга категория /и цена разбира се/!
Но да се върнем на темата - Ивака си търси кола, която става за риболов и не харчи прекалено много! Не си търси "текезесарка" да ходи с нея по къра /само/...
идеалната кола е: колата която ще върши много работа за малко разходи нека Ивака сам да си направи сметката за какво му трябва колата и да си прецени..... от заглавието на темата разбрах че му трябва кола само за риболов и предложих една кола от която съм доволен това е микробусче Мицубиши L300 та по същата логика кола за риболов естествено че ще кажа Нива защото той си има Лендкрузър и ако му вършеше идеалната работа нямаше да я пуска тая тема и да мисли да сменя "идеалния джип"
